B. Sveigdalen Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Skrevet Desember 17, 2015 Nah, det blir bare mer styr med å bytte lysmodulen osv.. Blir lamper fra Koed. Takker for inputen, folkens!
Alpejohn Skrevet Desember 17, 2015 Skrevet Desember 17, 2015 Neiss, tar 1 min å kode den nye.. Men du må selvsagt ha utstyr og sånt først.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
B. Sveigdalen Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Skrevet Desember 21, 2015 Ja, det ble litt for mange faktorer som ikke var på plass der. Må demontere og sjekke hvilken LCM jeg allerede har, evt. bytte den. Dra avgårde og få noen til å kode den om. Få tak i facelift baklamper og løse plugger. Klippe og skjøte inn pluggene. Nei, har rundet 40, så har blitt litt for lat til å gå løs på noe slik når det finnes et Plug&Play alternativ. Fikk endelig bestilt lampene fra KOED nå før helga, så da får vi se hvordan dette blir.
Poppy Skrevet Desember 21, 2015 Skrevet Desember 21, 2015 Ja, det ble litt for mange faktorer som ikke var på plass der. Må demontere og sjekke hvilken LCM jeg allerede har, evt. bytte den. Dra avgårde og få noen til å kode den om. Få tak i facelift baklamper og løse plugger. Klippe og skjøte inn pluggene. Nei, har rundet 40, så har blitt litt for lat til å gå løs på noe slik når det finnes et Plug&Play alternativ. Fikk endelig bestilt lampene fra KOED nå før helga, så da får vi se hvordan dette blir. Det blir garantert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå