handaer Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Hei. Som tittelen sier, så er jeg ute etter bunnpanne til girkassa til min E39 520i 97mod. Har googlet meg ihjel, og det eneste jeg finner er folk som selger hele girkasser. Hadde ikke lyst å betale 5000kr for å få tak i bunnpunna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Hva koster et nytt lokk? Selv har jeg komplett kasse stående. Ofrer ikke den for lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Koster 1500 spenn hos GS for en ny, sikkert enda billigere hos Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsjan92 Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 har 520 automat kassa kan få hu for 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 hadde du sagt det tidligere så kastet jeg en kasse fra 523ia for ikke lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Hei. Som tittelen sier, så er jeg ute etter bunnpanne til girkassa til min E39 520i 97mod. Har googlet meg ihjel, og det eneste jeg finner er folk som selger hele girkasser. Hadde ikke lyst å betale 5000kr for å få tak i bunnpunna Hvis du har tid til å vente ca to uker, så kan jeg skru av en bunnpanne og sende til deg for 500 kr inkl frakt. Er i Østerrike nå. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handaer Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Hadde helt glemt av denne tråden. Er ennå ute etter bunnpanna til kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsjan92 Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 har ei automat kasse på voss du ska få for 1000kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Hadde helt glemt av denne tråden. Er ennå ute etter bunnpanna til kassa Jeg er tilbake og har mulighet til å skru av bunnpannen. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå