Gabz Skrevet November 7, 2015 Skrevet November 7, 2015 Bakbremsene på touringen min er veldig slitt nå, og burde byttes etterhvert. Tips til et greit sett som er billig? Må bytte både klosser og skiver. Sensoren på den ene siden har også falt av og blitt ødelagt så den må også byttes. Er en '99 520iAT.
Otis Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 Koed sine rimeligste er bra nok. Evt de nest billigste om du vil.
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Hmm, okei. Da får jeg prøve de billigste når jeg får råd Er jo frambremsene som er viktigst uansett, så hvis de er greie så er jeg fornøyd. Takk for tips!
Basse Lusk Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 (endret) I dag er det 15 prosent farsdagsrabatt på https://www.skruvat.no Endret November 8, 2015 av Basse Lusk
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Var en del dyrere der også. Men blir ikke å kjøpe før lønning uansett.
Otis Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 De rimeligste på Koed er gode nok for både foran og bak. Men det er mulig det er bedre kvalitet på de dyrere varene.
Eivind320x Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 Har du sjekka Autodeler.co.no Du må legge til 25% mva på prisen pluss 220kr i frakt.
Gabz Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Tenker å kjøpe fra Koed, ja. Enkelt og greit derfra Fin pris også. Om jeg ikke har regnet feil blir det bare rundt en tusenlapp for begge skiver bak, sett med 4 klosser og føleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå