Simone83 Skrevet November 10, 2015 Skrevet November 10, 2015 Må ha ny dynamo til bilen min, noen som vet hvor vanskelig til den sitter på bilen min, evt hvor dyrt det vil bli? Skulle helst funnet en brukt dynamo i oslo omr, da bilen står der.. Håper på svar fra noen :-) *frustert*
Otis Skrevet November 10, 2015 Skrevet November 10, 2015 Helt kurant å komme til. Litt trangt, men det går greit. Gjøres fra oversiden. Om du kjøper helt ny fra BMW så er det nok dyre. Men en brukt er vesentlig rimeligere.
Simone83 Skrevet November 10, 2015 Forfatter Skrevet November 10, 2015 Helt kurant å komme til. Litt trangt, men det går greit. Gjøres fra oversiden. Om du kjøper helt ny fra BMW så er det nok dyre. Men en brukt er vesentlig rimeligere. Tusen takk for svar ikke så bilkyndig selv, nettopp flytta ned hit, du vet ikke om noen huggeri i oslo omr hvor jeg kan finne deler? Prøvde å google meg frem men ble ikke klok på det.
sondre Skrevet November 10, 2015 Skrevet November 10, 2015 http://triconor.no/ Hør med disse, holder til i Oslo.
Sammyen Skrevet November 10, 2015 Skrevet November 10, 2015 (endret) https://m.youtube.com/watch?v=6eVbSPdG5bA Her er ein liten DIY(Do It Yourself) visst du/venn som vil skru kan kikke på. Får ikkje sett den med lyd på siden eg sitt midt i eit familieselskap men ser bra ut Edit: Søkte på M47 men er litt begrenset oversikt på diesel føler eg Endret November 10, 2015 av Sammyen
MrBrum Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Du kan spørre denne bedriften om dem selger til deg som privat person: Jeg har erfaring med dem fra et annet sted. Har alltid hatt gode priser. Hellanor AS OsloStrømsveien 1790665 OSLO Kontakt: Tlf.: 21 00 50 90 E-mail: kundeservice.oslo@hellanor.no
Olsenhower Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Hellanor mener jeg også tar i mot ødelagt dynamo i pant, og så får du kjøpt renovert dynamo nokså rimelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå