Djwik Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 idag er det julaftenog dagen som det passer best å måtte bytte bremseklosser foran påså det gjorde jeg i dagmå ta skivene også men det får bli senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 får vel følge med her ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 da var veivhus ventilasjon og ny termostat bestilt fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Et bilde av klossene som ble bytta på julaften Gammel vs ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Oi, se der ja! Heldigvis ikke så dårlige som mine var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Ikke langt i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 der var det ikke mye igjen! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 ikke veldig mye å oppdatere har ikke blitt gjort noe spesielt med bilen i det siste ikke skjedd noe heller er snart tid for olje skift nermer seg 260 000km nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Jeg kjørte denne i helga og må si jeg skal ha e39 igjen snart! savner den! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 On 9.2.2016 at 21.47, Shattered skrev: Jeg kjørte denne i helga og må si jeg skal ha e39 igjen snart! savner den! ble e39 på deg igjen da Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 tror fortsatt han angrer litt enda for at han solgte denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 Er tiden for olje skift nå shattered har jo ordna olje filter for meg bilen har bikka 260km nå å den blir jo brukt tur/retur Stokke hverdag da jeg har lånt bort bilen til fattern til han skaffer seg noe nytt selv da gamle bilen hans skal vrakes denne uka Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 13 timer siden, Djwik skrev: tror fortsatt han angrer litt enda for at han solgte denne Litt? Har vel ikke sovet godt det siste halvåret fordi jeg angrer Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 Ja blir ikke gjort for mye med bilen enn at den bare blir kjørt med men i dag måtte jeg ut å få vasket den litt siden hadde blitt helt brun jeg pleier som regel å kjøre deluxe vask hos Statoil men lomme boka sa desverre nei til det denne gangen så i dag blei det med avfetting og avspyling sånn stor fin vask får jeg ta når det er bedre vær enn regnvær men bilen ble mye bedre enn den var og i tillegg fikk jeg lagt på sommerhjula i dag For mye mas om senk på bilen å jeg total nekter å montere det da jeg skal holde min bil orginal Har Full M-sport pakke på bilen inkludert understell noe som er helt perfekt på bilen Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå