Shattered Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Jepp, greit å ha en bil som går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 Ja i går fikk jeg deler til bilen min som jeg bestilte på lørdag fra bilxtra Tønsberg bestilte 1 viftereim sett med strammer og løpehjul 1 AC klima reim og 1 reserve vifte reim noen bilder men viser seg at vannpumpa har litt av skylda for at den røyk da det har blitt kast i Aksel på vannpumpa sånn at reima ligger å gnager på strammehjulet reimene som var på ble bytta for 10-12000km siden merke trucktec(koed) billig reimer synes ikke at disse var noe å skryte av så har nå gått over til gates reimer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Wohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 ja da har man greid å dra seg hjem etter 1 uke i magaluf hvor bil parken besto av bare vag og fransk tupperware på hjul hehe har da i dag tatt meg den fri heten til å bestille ny vannpumpe til bilen da det har blitt kast i den slik at den sliter reim bestilte samtidig ny egr termostat da bilen sliter med å holde drift temp selv etter at jeg bytta hoved termostaten så tenker jeg får bruke lang helgen til det hvis jeg får deler noe jeg tviler på Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Yes idag skjedde nemlig det jeg venta på vannpumpa sa fuck IT og røyk på E18 retning Oslo i kø i dag ettermiddag pappa bruker min bil om dagen da jeg har firma bil jeg viste at vannpumpa mi var dårlig fikk ny i posten i går og denne blir Montert i løpet av helga eller 17 mai er også en fin dag å tilbringe i garasjen har stort sett pleid å bruke nasjonal dagen til å skru bil eller klar gjøre båt da det er min måte å feire på alt det andre er bare stress å mas men nok om det jeg måtte jo selvfølgelig leie henger å reise å hente bil å pappa langs E18 blei en lang dag og når trekk bilen mangler bunndrag å kraft i det heletatt så tar det sin tid hiace 2,4td 4wd men den er sliten da så den får gå til den stopper vannpumpa går rundt den sitter ikke fast men det er mye kast i Aksel ca 2,5cm(1") bevegelse i alle retninger noe som er veldig mye og det kan virke som en slange og evt vannrør har fått en smell av vifta da den lekker vann og vifta går borti en slange kobling ved Egr kjøler er så gøy når sånt skjer... NOT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 (endret) Hahaha, uffda. Kjenner godt til slike situasjoner nå.. Godt du har delene klart da! Endret Mai 10, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Ja litt sein oppdatering men på søndag fikk jeg begynt på begynt på vannpumpa denne hadde jo tatt helt kvelden i både lager å impeller(plast) denne har gjort jobben i ca 14år så i hvertfall slik ut da den var orginal heldig vis har det gått bra kun vannpumpa som hadde tatt kvelden var litt jobb å bytte nye pumpa kjøpt fra koed har metal impeller fikk også samtidig tatt olje skift og bytta kupe filter også hadde det godt 2 lyspærer i instrumentet sånn at km,trip og utetemperatur ble borte disse fikk jeg også skiftet IMG_1299.MOV Endret Mai 19, 2016 av Djwik Freakshow og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 her var det dødt som i grava gitt sånn er det når bilen bare går å går blir nok snart litt action i en ny tråd som nok etterhvert vil dukke opp da jeg har besluttet og beholde e38en jeg har forsøkt å selge billig tok til fornuft da svert få var intresert i den det har sikkert noe med at det er en 728ia hadde det vert diesel,v8 eller v12 hadde det nok vert mer respons og i tilegg til dette skal jeg også skifte ut løftebukken min med en nyere å sterkere type selv om den gamle funker ok mer om dette kommer etterhvert Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Blir bra det Slenge opp tråd på E38'n da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 det kommer om ikke alt for lenge gabriel sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 Teaser Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 Ja fremover nå blir det ikke stort med skruing verken for meg eller andre da skru garasjen skal renoveres samtidig med bytte av løftebukk det som skal gjøres: Vask av gulv,oppmerking av plass til ny løfte bukke, rette opp gulvet, mulig støpe sokkeler til nye løfte bukken(ikke helt bestemt enda) legge epoxy på gulvet eller lignende og mulig male veggene men oppdaterer underveis bilder: før Etter demontering av løftebukken som i dag ble hentet kjøper demonterte selv tok ca 2timer Nye bukken som skal inn etterhvert 3 tons bukk uten bunnramme som har vert brukt på tidligere Opel verksted i Tønsberg som nå har blitt bruktbil hall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Blir bra det her! Får prøve ut nye bukken på min når du er ferdig Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 ja etter mye om og men så har verksted prosjektet begynt har vert en del frem og tilbake når det kommer ti hva enn skal gjøre noe som enda ikke er avgjort men jeg og shattered har i dag vaska og skrubba gulvet i dag med kraft vask ser kanskje ikke veldig rent ut men hele gulvet var grå/svart nå synes den gamle betong malinga og rå betongen sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Føler det er viktig å hjelpe kompiser, og du skrur såpass billig for meg at jeg føler jeg bare må hjelpe når jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå