Gabz Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Blir bra det her! Får legge ny gråmaling så blir det fort litt freshere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Ja gabz skal legge grå epoxy på gulvet når alt pirke arbeidet er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2016 da har jeg fått somla meg til å bestille deler til denne bilen da blei nye casterstag foran og powerflex foringer og nye hjullager foran Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 idag var jeg i ås og hjalp gabz med en vannlekasje på bilen var heldig vis en enkel fiks verre var det for meg da jeg skulle reise hjem over da venstre luft belg revnet på e6 hadde veldig flaks at jeg hadde ombyggings fjærene til shattered i bak setet da han hadde glemt de dernå han lånte bilen tidligere i uka kjøpte fjær settet av han og fikk god hjelp fra Remy ngo glinda til og bytte langs veien hadde aldri klart det uten hjelp så kommer ikke til og montere tilbake luftbelgene med det første Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 15, 2016 Share Skrevet Juli 15, 2016 Luftbelg er oppskryt lettere med fjærer Så da er det bare og vente på nye fjærer til Shattered så få de på Djwik og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 6 minutter siden, RemyNG skrev: Luftbelg er oppskryt lettere med fjærer Så da er det bare og vente på nye fjærer til Shattered så få de på hiver de på så fort de dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 15, 2016 Share Skrevet Juli 15, 2016 9 minutter siden, RemyNG skrev: Luftbelg er oppskryt lettere med fjærer Så da er det bare og vente på nye fjærer til Shattered så få de på Jepp! Gleder meg som en drittunge haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 ja i dag blir det litt mere update en vanlig og har husket bilder til og med i dag har jeg tatt sommer rengjøring av bilen ute og inne samt også lappet hullet jeg hadde i førersetet(midlertidig lappet da dette skal trekkes opp etterhvert) igår kjøpte jeg meg en liten våt/tørr støvsuger på biltema som er poseløs lett og hendi sak kosta rundt 350,- begynte med å støvsuge tepper å matter inni bilen og samle opp mynter å div greier som lå fint mellom seter og under mattene hele 108kr til sammen i bilen og lappe hullet i setet og etter på blei det utvendig vask samt motor vask brukte avfetting, felg rens og biltema voks shampo da det var det jeg hadde også lappingen av setet etter at vask ble gjort motor vask også et bilde av høytrykk spylern bensin dreven briggs & stratton 190cc 172bar er også såpe funksjon på den liten slange som enn bare putter i kanna Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Jøss, bilder til og med Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 dæven bilder jo? slått deg daniel? xD Djwik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: dæven bilder jo? slått deg daniel? xD noe må være galt Freakshow og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Hahah! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Litt bilder fra helgas gjøre mål bytting av hjullager og caster stag og uventet bytte av bremserør dagen før avreise til sommarland i bø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 meget oppegående oppdatering ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå