tpmek Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 (endret) Her er mitt prosjekt, 320 i 86 mod.Håpet er å få den tilbake til sine glansdager. Ser ikke for meg store modifikasjoner enda. Blir enkle detaljer som eventuellt blir forandret.Har dristet meg til innkjøp av M-Tech 1 ratt . Foreløpig ser jeg for meg orginal farge,med alle kromdetaljer inntakt. Hadde en 86 320I som jeg solgte i 1998. den var orginal rød og var ett flott eksemplar den gangen. Så det blir spennende å se hva 40 årskrisen bringer prosjektet under veis. Sent from my iPhone using Tapatalk Endret April 18, 2020 av tpmek Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Hentet en mørk vinterkveld på Lillehammer. EU godkjennt og uten rust [emoji23][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk kimhaage reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Og mere rust ... Har en følelse av at disse bilene er dårlig Sveist sammen. I mine øyne burde de hatt flere sveisepunkter enkelte steder. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Fint prosjekt! Mer helhetelige bilder, info, planer og hva du håper på å få som resultat hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Helt enig i det[emoji23] Planen er å få den tilbake i orginal stand. Er endel mer rust en det jeg så for meg. Har til nå skiftet vange vak og hjørnet i gulv foran. Er kjøpt inn nye skjermer foran og bak. Dører og kanaler. Var til og med så heldig å få tak i orginal bakplate tidligere i uken. skal prøve å komme med litt bedre bilder underveis. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Oppsveising av innerskjerm foran. Tok mye tid å lage deler. Det merkes at det er mangen år siden jeg har holdt på med karosseri å rustarbeid. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Så ble det " nytt" hjørne på høyre siden også. Mye måling å rengjøring . Men syntes det ble bra. Håper at jeg snart kan begynne å skifte kanaler/bakskjermer/ bakplate om noen uker om jeg er heldig [emoji51] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 28, 2015 Forfatter Share Skrevet November 28, 2015 Fikk gjort litt i dag også Halv åtte garage ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2015 Litt oppmåling!! " Nytt" på plass. Krysslaseren er ett greit hjelpemiddel. Thomas Paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Holder på med det samme på min, å bytte ut en bit av vangen og den runde fjærskåla i karosseriet. Tenkte å lage det sjøl jeg, men den du har sveist inn det så ikke veldig hjemmelaget ut, får man kjøpt den løs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 følger med her! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Jeg fikk skjære delene ut av en skadet e30 . Det var en 90 mod. Og den hadde veldig mye bra deler som jeg fikk kloa i[emoji106] Thomas Paulsen Sturlis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Ny indre innerskjerm. Venter nå på yttre delen. Så blir det å tilpasse dette. Har også fått ett firma til å bøye til nytt rør til bensinledningene som går igjennom innerskjerm . Thomas Paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Da blir det en liten stopp, i påvente av nyinnkjøpt punktsveiser lander i postkassen [emoji16] Thomas Paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Bra arbeid! Følger med videre:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå