Gå til innhold

Da har jeg bestilt meg ny x5


modus
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :)

 

Klar hadde det ikke vært snakk om penge mengden hadde jeg nok kjøpt med 3 liter.

Hadde også funnet en litt brukt x5 med 3l for denne prisen men satser på forutsigbart bil hold med 5 års ny bil garanti osv :)

Tipper at om noen år er 2 literen vanlig i slike biler pga utslippskrav å slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble bilen min 32000 billigere etter det nye statsbudsjettet:))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er deilig ^^ Jeg fikk min som 2015 modell i slutten av 2014, syns det var ganske allright også. Lurer på hvor mye prisfall normale BMWer får, er jo ganske utslippsvennlige disse turbomotorene nå. Gratulerer igjen.

Ps. Håper du valgte Adaptive LED hovedlys?? Det er et must hvis du bor i mørke nord. Vet ikke om du har fått erfaring med de, men det ser ut som at man kjører med gatebelysning hele veien gjennom skogen. Må nesten takke de som maset på at jeg måtte ha LED da jeg opprettet min tråd, for de er definitivt verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Natt kamera er noe jeg lurer på om jeg skal tilføye..men Activ krus trenger jeg ikke her oppi Nord ;)

 

Gratulerer med ny bil (snart). Ville bare si at jeg var på samme tanken med min X5 når det kom til adaptive cruise. Jeg trodde selv jeg ikke kom til å bruke det. Men det er faktisk noe jeg bruker mest. Den fungerer over forventning, angrer ikke ett sekund. Jeg ville revurdert det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har LED hovedlys..x5 40e gikk ned ca 60000..m50d 107000

Samt at 3l gikk ned 36000 og 4d gikk ned 71000

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Synes du skal slette den posten! Hehe. :-#  Lite hyggelig lesning å vite at man kunne spart seg 107 000 kr.  :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

 

men her i Nord jeg bor er det jo ikke noe trafikk egentlig slikt som der sør på :) Men bilen kan ikke forandres mere på nå..produksjons uke 51.

Det som "gnager" meg mest er om jeg blir fornøyd med motoren.. er spent på den nye b47.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

 

men her i Nord jeg bor er det jo ikke noe trafikk egentlig slikt som der sør på :) Men bilen kan ikke forandres mere på nå..produksjons uke 51.

Det som "gnager" meg mest er om jeg blir fornøyd med motoren.. er spent på den nye b47.

 

Man må jo se behovet selvsagt! Så får man se om du er like heldig som meg vedr. levering. Min ble bestilt i uke 36, levering uke 8. Ble levert uke 47. Altså 11 uker fra bestilling til levering.  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...