modus Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2015 Forventet levering i midten av Februar Ja behovet er der tro meg hehe..men ikke pengboka. Ville ha en trygg bil for familien samt tilgang på 7 seter etter behov. Stod mellom x5 og xc90..Fikk det ikke til med xc90 Stor romslig trygg bil men alt stemte liksom ikke..vanskelig å beskrive den følelsen. prøvde x5 og da "smalt" det bare Trøndern Kim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Forventet levering i midten av Februar Ja behovet er der tro meg hehe..men ikke pengboka. Ville ha en trygg bil for familien samt tilgang på 7 seter etter behov. Stod mellom x5 og xc90..Fikk det ikke til med xc90 Stor romslig trygg bil men alt stemte liksom ikke..vanskelig å beskrive den følelsen. prøvde x5 og da "smalt" det bare Selv om jeg visste på forhånd at det måtte bli BMW, så var jeg rundt å testet Volvo XC90, Mercedes GLE og Porsche Cayenne. Men valget ble enkelt når jeg prøvekjørte den nye X5`en. Snakk om kjøreglede! Kunne ikke måles med de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Forventet levering i midten av Februar Ja behovet er der tro meg hehe..men ikke pengboka. Ville ha en trygg bil for familien samt tilgang på 7 seter etter behov. Stod mellom x5 og xc90..Fikk det ikke til med xc90 Stor romslig trygg bil men alt stemte liksom ikke..vanskelig å beskrive den følelsen. prøvde x5 og da "smalt" det bare Volvo og da spesielt XC90 er en båt ifht BMW. Ifht utstyr og kr, er dette en vanskelig greie, tror du blir svært fornøyd med bilen med utstyret du skisserer. Motoren blir bra, de som sutrer om ditt motorvalg er det ikke verdt å bruke tid/energi på. For morro skyld, du vurderte ikke 40e, isåfall hvorfor ikke? Gratulerer, F15 er en betydelig forbedring fra E70, du vil bli mer enn happy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 Fordi er avhengig av tilgang på 7 seter nå og da..det leveres ikke på e40 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Gratulerer. Er ny på forumet her. Bestilt ny x4 35d I går med avgiftsendringer. Mye å spare. Jeg får min I midten av mars. Dette er kongebiler I nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 Gratulerer:) 35d? Mener du 25d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Nei.35d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Var litt for kjapp der. Tror ikke du får x4 med 25d. Enten 20d eller de to 3.0 alternativene, 30d eller 35d. Ble litt revet med av avgiftslettelser og kampanjer men tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 Oki:) hvor mye besparelse ble det i avgifter? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Tror avgiftslettelser alene utgjør 70000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Folk må slutte å snakke om besparelser/avgiftslette, blir kraftig deprimert her Trøndern Kim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Folk må slutte å snakke om besparelser/avgiftslette, blir kraftig deprimert her Man får jo hva man betaler for. Samme grunn gjør at jeg alltid fyller drivstoff når det er dyrest figgen, Skulebollen og Trøndern Kim reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Februar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2016 (endret) Da var bilen ankommet forhandler og skal hentes kommende Fredag:)) Endret Februar 1, 2016 av modus figgen, KireS og flobben reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 On 1.2.2016 at 17.47, modus skrev: Da var bilen ankommet forhandler og skal hentes kommende Fredag:)) Tenker at du sover dårlig nå. Kjenner meg igjen der. Lite søvn, spesielt de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 Hehe..gikk bra med sovinga. Må si jeg ble veldig positivt overasket over motoren så langt værtfall..drøm å kjør.. var forresten dynamisk cruise Control..var vel i en av pakken jeg bestilte uten at jeg viste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå