Jørgen Lie Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 (endret) Siden E91 ble solgt etter knappe to dager på FINN, så behøvde man naturligvis ny bruksbil.Her var både F11 og F31 aktuelle, men siden budsjettet ikke holdt til en F11 uten 200.000km bak seg ble d F31.2014mod 316d M-Sport i fargen melbourne-rød. Den bare måtte jeg ha.. Uten motor sier mange, bra nok sier jeg. Kjører stort sett bare til og fra butikken, så slik sett har jeg ikke bruk for så ny bil. Men er vel sånn at d er mye man har lyst på som man egentlig ikke har bruk for Henta bilen i går ettermiddag, og kjørt hjem mot Nordmøre. 80 mil, 0.46 i forbruk, og smilet om munnen:) Det største skepsisen var i grunnen motor. Men positivt overrasket, så d får holde en stund:)Har ikke fått tatt så mye bilder, da d snør snøfnugg med størrelse av et laken, men noen få dårlige mobilbilder har jeg.Org m-sport med litt m-performance snacks på fronten samt bakluka.Sånn møtte jeg jordbæra for første gangNesten kommet til Kristiansund etter 12-13 mil i 50-60km/t og 15cm slaps på veien.........Ankommet Kristiansund, der jeg måtte overnatte pga dårlig fergesamband på natt......... Måtte få vaska av salt/sukker/sand eller hva de bruker nede på ØstlandetEndelig hjemme Kort oppsummert: SINNSYKT fornøyd med bilen. Endret November 24, 2015 av Jørgen Lie StigJ, Mr Mykland, Torek og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Kjempeflott 3'er Jørgen! Skulle det bli for lite effekt så får vell kan chippa desse ganske greit vil jeg tro Jørgen Lie og E.H.D reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 De er så lekre de bilene der! Spesielt i den fargen du har Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Gratulerer med rå brukis! 316d høres kanskje ikke mye ut, men BMW har i nyere tid vært flinke med å gjøre de små motorene sine ganske spreke. Kjørte en E81 316d og den var overraskende sprek! Sittet på med F31 318d også, den var jo faktisk veeeldig god å sitte på med. Dro godt og fløt nedover veien som en drøm Må være deilig med så lavt forbruk også. Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Se der ja, grattis med ny bil! Hvilke sommerfelger skal du kjøre på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Gratulerer så mye med knallflott stasjonsvogn. Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Kjempeflott 3'er Jørgen! Skulle det bli for lite effekt så får vell kan chippa desse ganske greit vil jeg tro Takk Bjørnar! Jada, det er mulig det. Oppimot 200hk og 80-100nm mere er mulig. Men, d må vet gjøres på BMW, slik at garantien fortsatt gjelder. Så vi får se:) Se der ja, grattis med ny bil! Hvilke sommerfelger skal du kjøre på? Takker Hehe, har egentlig ikke planer om å gjøre noe, kanskje diskré senk, men kan ikke stille noengaranti for at d ikke blir andre ting Men har ikke bestemt meg for noe hjul enda BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 (endret) Alle biler må ha justeringsmuligheter vedr. høyden, vet du Gratulerer så mye! F3x er sinnsykt fine og gode biler!! Endret November 22, 2015 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Utrolig fin bil! Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Gratulerer med knallflott bruksbil! Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Denne var rå Gratulerer Jørgen! Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Takker folkens Alle biler må ha justeringsmuligheter vedr. høyden, vet du Gratulerer så mye! F3x er sinnsykt fine og gode biler!! Hysj Takk, heeeelt enig Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Takker Hehe, har egentlig ikke planer om å gjøre noe, kanskje diskré senk, men kan ikke stille noengaranti for at d ikke blir andre ting Men har ikke bestemt meg for noe hjul enda Kjenner til den å ikke ha noen planer, meeen.. Du vet Litt senk fortjener den, kan som tidligere sagt anbefale H&R fjærer hvis du vil gjøre det enkelt og rimelig! Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Veldig fin bil i flott farge:) Begynner å bli noen med røde F31 på forumet her, det er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Dal-z: Ja det spøker vel for noe sånt til våren ja tobiasw: Takk takk Likte fargen veldig godt Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå