Gå til innhold

Melbournerot 2014 F31 M-Sport Nye bilder s.2

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Siden E91 ble solgt etter knappe to dager på FINN, så behøvde man naturligvis ny bruksbil.

Her var både F11 og F31 aktuelle, men siden budsjettet ikke holdt til en F11 uten 200.000km bak seg ble d F31.

2014mod 316d M-Sport i fargen melbourne-rød. Den bare måtte jeg ha.. ;) Uten motor sier mange, bra nok sier jeg. Kjører stort sett bare til og fra butikken, så slik sett har jeg ikke bruk for så ny bil. Men er vel sånn at d er mye man har lyst på som man egentlig ikke har bruk for :)

Henta bilen i går ettermiddag, og kjørt hjem mot Nordmøre. 80 mil, 0.46 i forbruk, og smilet om munnen:) Det største skepsisen var i grunnen motor. Men positivt overrasket, så d får holde en stund:)

Har ikke fått tatt så mye bilder, da d snør snøfnugg med størrelse av et laken, men noen få dårlige mobilbilder har jeg.

Org m-sport med litt m-performance snacks på fronten samt bakluka.

Sånn møtte jeg jordbæra for første gang
06872893166d7b9b1ed6c65170d9a804.jpg

Nesten kommet til Kristiansund etter 12-13 mil i 50-60km/t og 15cm slaps på veien.........

e315b5c4638252260896d5bd9db914d5.jpg

Ankommet Kristiansund, der jeg måtte overnatte pga dårlig fergesamband på natt......... Måtte få vaska av salt/sukker/sand eller hva de bruker nede på Østlandet

1ac827edf296875bc77a355b5b2bf209.jpg

20b5f7fac75e33cb59cbc7b65f1be5c1.jpg

Endelig hjemme :)

2396037f1c1e00de18f8ac2abe5d5bfa.jpg

2f7d1b62378fa51763c18d31a3ad9d11.jpg

Kort oppsummert: SINNSYKT fornøyd med bilen. :D

Endret av Jørgen Lie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rå brukis! 316d høres kanskje ikke mye ut, men BMW har i nyere tid vært flinke med å gjøre de små motorene sine ganske spreke. Kjørte en E81 316d og den var overraskende sprek! Sittet på med F31 318d også, den var jo faktisk veeeldig god å sitte på med. Dro godt og fløt nedover veien som en drøm :) Må være deilig med så lavt forbruk også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott 3'er Jørgen! Skulle det bli for lite effekt så får vell kan chippa desse ganske greit vil jeg tro :)

Takk Bjørnar! :) Jada, det er mulig det. Oppimot 200hk og 80-100nm mere er mulig. Men, d må vet gjøres på BMW, slik at garantien fortsatt gjelder. Så vi får se:)

Se der ja, grattis med ny bil!  :beer: Hvilke sommerfelger skal du kjøre på?

Takker :D Hehe, har egentlig ikke planer om å gjøre noe, kanskje diskré senk, men kan ikke stille noengaranti for at d ikke blir andre ting :mrgreen: Men har ikke bestemt meg for noe hjul enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D Hehe, har egentlig ikke planer om å gjøre noe, kanskje diskré senk, men kan ikke stille noengaranti for at d ikke blir andre ting :mrgreen: Men har ikke bestemt meg for noe hjul enda ;)

Kjenner til den å ikke ha noen planer, meeen.. Du vet :stupid:  Litt senk fortjener den, kan som tidligere sagt anbefale H&R fjærer hvis du vil gjøre det enkelt og rimelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...