JE Skrevet Januar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2017 (endret) Punkta den modifiserte flensen til collectoren, må vente med helsveising siden jeg ikke har fått ordna flaske til bakgass. Rakk finne en grei plassering, og begynt på en simpel jigg, før det ble kvelden. Endret August 26, 2017 av JE Runey og janerik171187 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 16, 2017 Share Skrevet Januar 16, 2017 Eg blir so glad når eg ser slikt kvalitetsarbeid JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Januar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2017 (endret) On 1/16/2017 at 22.52, RF91 skrev: Eg blir so glad når eg ser slikt kvalitetsarbeid Takk Fikk gjort ferdig jiggen, og fundert litt på hvordan røra skal gå. Kom ikke særlig langt, men det er nå en start.. Endret August 14, 2017 av JE Maggi93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Januar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2017 (endret) Rakk å pusle bittelitt til før jeg dro på jobb sist uke, så nå blir det desverre ikke noe framgang på en stund Er akuratt passe diameter på ss347 rør og albuene, slik at hvis man skviser de litt i skrustikka så passer de perfekt mot eksos porten i flensen Også dukka det jaggu opp en pakke i går.. Endret August 14, 2017 av JE RF91, hsd, tpmek og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Kult og spesielt motorvalg!:) Flott arbeid og, kjekt og følge med her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrene Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Rått prosjekt! Godt å se noen ta vare på en m10, hvor mange hester blir det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 12 timer siden, volvobrage skrev: Kult og spesielt motorvalg!:) Flott arbeid og, kjekt og følge med her:) Takk 10 timer siden, myrene skrev: Rått prosjekt! Godt å se noen ta vare på en m10, hvor mange hester blir det i denne? Takk Blir vel rundt 330 hester (i henhold til godkjent søknad) NaCel og tpmek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 (endret) Da er del to til intercooleren på plass Endret August 14, 2017 av JE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 17 minutter siden, JE skrev: Da er del to til intercooleren på plass Alltid gøy med nye blanke deler. Etter å ha lest en haug med motortråder så klør jeg litt i fingrene kjenner jeg. Så får se hva tiden bringer. 🤓 Digger måten du har bygget motor på så langt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 (endret) On 1/29/2017 at 9.48, tpmek skrev: Alltid gøy med nye blanke deler. Etter å ha lest en haug med motortråder så klør jeg litt i fingrene kjenner jeg. Så får se hva tiden bringer. 🤓 Digger måten du har bygget motor på så langt 😊 Takk Jeg måtte ta litt pause fra karosseriarbeid, og gikk over til å bygge litt motor for å få opp motivasjon litt, hehe. Nye blanke deler er altid fint, men er mere morro når de skal modifiseres litt Her er del EN av det som skal bli intercooler. For å få en intercooler som passer litt bedre i bilen, så får 2 bli til èn. Endret August 14, 2017 av JE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 51 minutter siden, JE skrev: Takk Jeg måtte ta litt pause fra karosseriarbeid, og gikk over til å bygge litt motor for å få opp motivasjon litt, hehe. Nye blanke deler er altid fint, men er mere morro når de skal modifiseres litt Her er del EN av det som skal bli intercooler. For å få en intercooler som passer litt bedre i bilen, så får 2 bli til èn. Kjenner til den med motivering. Manner meg opp til innvendig sprøyting av bilen. Men litt små sliping igjen i bagasjerommet. så blir det å stable den på hjul var tanken . Kanskje det å få den på hjul øker motivasjonen litt 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Skal du lage deg en stor kjøler som fyller hele fronten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 10 timer siden, tpmek skrev: Kjenner til den med motivering. Manner meg opp til innvendig sprøyting av bilen. Men litt små sliping igjen i bagasjerommet. så blir det å stable den på hjul var tanken . Kanskje det å få den på hjul øker motivasjonen litt 😳 Ja det hjelper å når man blir ferdig med litt store ting og kan begynne på noe nytt bare å holde motet oppe 40 minutter siden, EDH_Performance skrev: Skal du lage deg en stor kjøler som fyller hele fronten eller? Hehe nei, ikke så stort. Blir nok register som er 550mm breit og ett sted mellom 400 og 450mm høyt, samt 76mm tykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Kult, min ble 550x420 og 60mm tykk. Lagde også guideplater slik at luftfordelingen ble jevnt fordelt. inntaket: Uttaket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 On 1/29/2017 at 21.41, EDH_Performance skrev: Kult, min ble 550x420 og 60mm tykk. Lagde også guideplater slik at luftfordelingen ble jevnt fordelt. Takk Har fulgt med på tråden din. Du har laga en intercooler som passer godt i fronten, hvordan blir det med plass til radiator og vifte når du har intercooleren i motorrommet og m21? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå