jornenge Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Har i det siste fått trøbbel med skjerm som rebooter og ikke klarer å starte opp. Fungerer stort sett hver morgen når den har stått over natta, men om jeg slår av tenning etter en kort kjøretur kommer BMW logo opp, får litt knitring i høytaleranlegget så går skjermen i svart før logo kommer tilbake. Så fortsetter det sånn. Noen erfaringer her? Mistenker gåen ccc unit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Dette er dessverre blitt ganske normalt, og indikerer defekt CCC-unit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 (endret) Ja, jeg regner med det er det som er problemet. Litt merkelig at den alltid fungerer når bilen har stått over natten, den virker helt fint inntil jeg stopper bilen og starter opp igjen. Er vel bare og bestille ny unit å håpe det løser seg:) Endret November 25, 2015 av jornenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Husk at ny enhet skal kodes til bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Jepp, ny enhet er bestilt og time for koding er også bestilt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Og hva koster en ny enhet om jeg tør spørre ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Ca 6580,- minus pant på 6600,- mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 OK forestilt meg at dette var svindyrt, men får jo igjen bra i pant da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet November 26, 2015 Forfatter Share Skrevet November 26, 2015 Koster 9890 på GS etter pant er trukket fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Da er gs dyrere enn BMW selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet November 26, 2015 Forfatter Share Skrevet November 26, 2015 Koster vistnok 22000 uten pant hos BMW. GS selger original BMW del og prisen hos Koed er tilnærmet lik pris hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Men uansett er det noe dyrere enn BMW selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornenge Skrevet November 26, 2015 Forfatter Share Skrevet November 26, 2015 Tror du tar feil der, men motbevis meg gjerne om du har link til original del med pris hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Skal se hva jeg får til i morgen. jornenge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Fikk pris på bytte av CCC på BMW i Tromsø. 12810,- inkl. koding. Ble ikke nevnt pant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå