Djwik Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 (endret) Heiigjen det er bare meg og det er ikke bare barehar i dag vert å henta en e39 med humør svingninger og mensen samt at det går litt varmt i toppenfikk bilen for små penger og ja den ser å føles sånn utbrukte 2,5time fra Torp/sandefjord og til tønsberg siden den blei litt varm på veien hjem ikke et ukjent fenomen blant m52 motorenelitt info1997 mod375000kmm52b28automat giraspen silver metalicdiv utstyrtelefonluftfjæringelektriske seter M/memoryelektrisk ratt stammesort skinnglass taklukefeil jeg vet om:motor kjøler dårlignivåregulering funker ikkeulyd forstillingstor slakk i styringrust på baklukekun 1fjærn lys som funker og lyser 1m fora bilenhjula virker å være ovalesprekt front rutestøtfangere er styggerust finnes også her å derknekt dør håndtak på fører dørbagasje rom gulv har gått i låspanser låser virker ikke wire er røketog den henger åpen så det sitter bare fast med kroken foranpositivtel seter fungererel ratt stamme funkerautomaten fungerer fintvet ikke hvor lenge den får leve men får gå over den på bukk og kjøre en trykk test på denveit jeg har en lekasje i en slange under innsug så får begynne derkommer bilder etterhvert Endret Desember 9, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 (endret) Bede bilde Endret Desember 1, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2015 var litt bedre bilde det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 (endret) Se her var det tråd ja! Spent på å se om denne får nytt liv, eller om interiøret får leve videre i min Jævlig mye bil for 3 lapper da, mye å hente inn. Endret Desember 1, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Har i dag fått begynt å se litt på bilen Tok en trykk test på motor hadde hull i slange som går fra toppen og fikset denne Tok ny trykk test og da var det ingen lekkasjer Fylte på væske og luftet system Tok 1 kjøre tur Varmen var veldig til å fra varmet godt ved på drag men forsvant ved tomgangkjøring Til slutt så gikk den varm igjen Tror vannpumpa er dårlig kan hende den er av plast Har noe diverse deler liggende så prøver det først Bilen er kanskje verdt 10-15 lapper eu godkjent og i godstand Og må nok regne med ca 10-20 i påkost i værstefall Men jeg skal prøve litt til før jeg tar en avgjørelse Og litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Går nå framover da Du finner nok ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2015 (endret) Besluttet å selge bil enten hel eller i deler Motorn har gjort sitt Og bilen er også sliten Endret Desember 5, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 (endret) Fus på interiør og rattstamme Tar en titt på det i morgen. Endret Desember 5, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Lenge til du skal legge den for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Den er til salgs Og snart solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 bilen er nå solgter glad jeg slapp å pelle den i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Wohoo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Wohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Wohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå