Atle Solli Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Var ute og kjørte her om dagen, alt var normalt. Parkerte bilen og lot den stå til dagen etter. Når jeg satt i nøkkelen og vred om, kom det bare opp massevis av lamper som tilsier feil. På det meste... får heller ikke startet den. Hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Hvilken årsmodell er det? Drar starteren rundt eller er det helt dødt? Atle Solli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Det samme skjedde med min forrige e61, den tappet seg for strøm i løpet av noen timer og det meste av feilmeldinger dukket op i displayet, på min så var det en påkost på nesten 40 000, for å bytte noen elektronikk bokser.. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Batteri eller IBS lager slike symptomer. Sjekk dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Solli Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Hvilken årsmodell er det? Drar starteren rundt eller er det helt dødt? Er en 2005 mod 525d. Helt dødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Solli Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Batteri eller IBS lager slike symptomer. Sjekk dette. Batteri ble ble skiftet for 2 år siden. Hva er ibs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Er en sak som sitter på minuspolen på batteriet. Denne overvåker vel batteriforbruket. Hvis denne blir defekt så virker den mot sin hensikt. Altså i stedenfor å se at ikke batteriet blir tappet så kobler den inn og ut å tapper batteriet selv. Kan koble den av, liten ledning, så lade batteriet opp og se om det hjelper. Om det kommer igjen. Har du fått feilmeldinger så må vel disse slettes først. Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Om det er panorama soltak så kan det likeså være lekkasje i hele bagasjerommet og dermed er feks MPM drept og uten den får du ikke start. Det er sikkert derfor Tom K betalte så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Solli Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Er en sak som sitter på minuspolen på batteriet. Denne overvåker vel batteriforbruket. Hvis denne blir defekt så virker den mot sin hensikt. Altså i stedenfor å se at ikke batteriet blir tappet så kobler den inn og ut å tapper batteriet selv. Kan koble den av, liten ledning, så lade batteriet opp og se om det hjelper. Om det kommer igjen. Har du fått feilmeldinger så må vel disse slettes først. Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Virker ikke som det er lite strøm på den heller, men skal prøve. Får heller ikke opp noen feilkoder. Bare feilmeldingene som dukker opp når tenning skrus på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Solli Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Om det er panorama soltak så kan det likeså være lekkasje i hele bagasjerommet og dermed er feks MPM drept og uten den får du ikke start. Det er sikkert derfor Tom K betalte så mye. Jeg har ikke panorama. Tørt og fint i brønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Solli Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Ladet batteriet og koblet ut ibs ledning. Startet med en gang. Kobler denne i og lar den stå en stund. Starter ikke og masse lamper som lyser... Hva må jeg skifte for og få det i orden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Kjør en diagnose, tror det er det enkleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Ladet batteriet og koblet ut ibs ledning. Startet med en gang. Kobler denne i og lar den stå en stund. Starter ikke og masse lamper som lyser... Hva må jeg skifte for og få det i orden?? Kjent feil med IBS på modeller før 2007. Utsatt for fuktproblemer. Hadde dette selv på min 2006 modell. Masse varsellamper som kom opp og tilslutt en dag ville den ikke starte. Jeg koblet ut IBS og kjørte med den frakoblet i ca to år. Det er ikke anbefalt, men jeg merket ikke noen problemer. Pris hos GS er ca 2500. Endret Desember 3, 2015 av BRIO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå