Gå til innhold

E61 varsellamper lyser. Alle?

Atle Solli
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute og kjørte her om dagen, alt var normalt. Parkerte bilen og lot den stå til dagen etter. Når jeg satt i nøkkelen og vred om, kom det bare opp massevis av lamper som tilsier feil. På det meste... får heller ikke startet den.

Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med min forrige e61, den tappet seg for strøm i løpet av noen timer og det meste av feilmeldinger dukket op i displayet, på min så var det en påkost på nesten 40 000, for å bytte noen elektronikk bokser.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en sak som sitter på minuspolen på batteriet. Denne overvåker vel batteriforbruket. Hvis denne blir defekt så virker den mot sin hensikt. Altså i stedenfor å se at ikke batteriet blir tappet så kobler den inn og ut å tapper batteriet selv.

Kan koble den av, liten ledning, så lade batteriet opp og se om det hjelper. Om det kommer igjen. Har du fått feilmeldinger så må vel disse slettes først.

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en sak som sitter på minuspolen på batteriet. Denne overvåker vel batteriforbruket. Hvis denne blir defekt så virker den mot sin hensikt. Altså i stedenfor å se at ikke batteriet blir tappet så kobler den inn og ut å tapper batteriet selv.

Kan koble den av, liten ledning, så lade batteriet opp og se om det hjelper. Om det kommer igjen. Har du fått feilmeldinger så må vel disse slettes først.

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Virker ikke som det er lite strøm på den heller, men skal prøve. Får heller ikke opp noen feilkoder. Bare feilmeldingene som dukker opp når tenning skrus på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladet batteriet og koblet ut ibs ledning. Startet med en gang. Kobler denne i og lar den stå en stund. Starter ikke og masse lamper som lyser... Hva må jeg skifte for og få det i orden??

Kjent feil med IBS på modeller før 2007. Utsatt for fuktproblemer. Hadde dette selv på min 2006 modell. Masse varsellamper som kom opp og tilslutt en dag ville den ikke starte. Jeg koblet ut IBS og kjørte med den frakoblet i ca to år. Det er ikke anbefalt, men jeg merket ikke noen problemer. Pris hos GS er ca 2500.

Endret av BRIO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...