Gå til innhold

Bestillt ny 330E Nr.3 i landet. Trenger hjelp til å velge utstyr. Video 0-100 s7.

chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det er jo typisk Norsk selvgodhet å tro at vi er best i verden på alt. Det er også typisk Norsk å tro at muligheten til å kunne betale parkering med bankkort er avgjørende for landets teknologiske utvikling... Eller hvor vidt det er aircondition på hotellrommet, vi likner ikke så rent lite på amerikanerene der ;)

Dessverre er det litt typisk norsk mindreverdighetskompleks å snakke og skrive negativt om seg selv og vårt eget land.

Ok, det var litt mer omkring ukens avsporing.

Skal vi fortsette med det opprinnelige tema eller har du lyst til å skrive et langt svar til dette innlegget først? :)

Endret av Der Barockengel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og apropos tilbake til tema: Det har vært nevnt for eller imot elektrisk seteregulering noen sider tidligere i tråden.

Dersom man er to som disponerer bilen, er seteregulering med minne et stort pluss, og særlig med stor høydeforskjell eller med svært forskjellig preferanse i kjørestilling mellom de som bruker bilen er dette utstyr jeg ville valgt om jeg bestilte bilen ny.   Men i biler jeg stort sett har kjørt alene, benyttes setereguleringen svært lite.

At elektrisk regulering er standard i noen modeller hos andre merker, og derfor er et must hos BMW, er ikke et argument som gjør særlig inntrykk hos meg. Jeg har sett og prøvd elektisk seteregulering hos merker som Mazda, Subaru eller Ford, og for å si det på en hyggelig måte; dette utstyret gir ikke meg noen ekstra grunn til å vurdere dette merket foran BMW.

Det blir litt som mekanisk vs. elektrisk parkeringsbrems; på en komfort-rettet storbil forventer man den elektriske varianten, på en mer førerorientert kompaktbil synes jeg det mekaniske håndbrekket fortsatt er ok,

Slik sett er ikke elektriske seter noe av det første jeg ser etter i en brukt 3-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har sett på endel bilder av den nye M-felgen som vokser på meg for hver gang. Tror det kan bli bra og fremhever bremsene litt mer.

Ville i utgangspunktet ha lyse felger til blåfargen men nå er jeg litt i stuss. Hva tenker dere?

Jeg har slike felger på min 4er med m sport bremser og estorilblå, synes de gjør seg godt :)

Forresten, lyden i filmen er nok boostet av stereoen, høres ikke slik ut i min 20i :P

post-52026-0-73711500-1451577903_thumb.j

Endret av Kennethe34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger sa ettertrykkelig at lyd ikke var boostet syntetisk på denne, men det er jo bare positivt hvis den er det:) Ser selve motor og motorrom er ganske så ulikt 320i sitt også. Håper virkelig det er slik lyd i samtlige.

Noen måte å sjekke dette ut på når tydligvis ikke selger engang var klar over dette?

Endret av chrisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...