Der Barockengel Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Ja det er jo typisk Norsk selvgodhet å tro at vi er best i verden på alt. Det er også typisk Norsk å tro at muligheten til å kunne betale parkering med bankkort er avgjørende for landets teknologiske utvikling... Eller hvor vidt det er aircondition på hotellrommet, vi likner ikke så rent lite på amerikanerene der Dessverre er det litt typisk norsk mindreverdighetskompleks å snakke og skrive negativt om seg selv og vårt eget land. Ok, det var litt mer omkring ukens avsporing. Skal vi fortsette med det opprinnelige tema eller har du lyst til å skrive et langt svar til dette innlegget først? Endret Desember 15, 2015 av Der Barockengel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Og apropos tilbake til tema: Det har vært nevnt for eller imot elektrisk seteregulering noen sider tidligere i tråden. Dersom man er to som disponerer bilen, er seteregulering med minne et stort pluss, og særlig med stor høydeforskjell eller med svært forskjellig preferanse i kjørestilling mellom de som bruker bilen er dette utstyr jeg ville valgt om jeg bestilte bilen ny. Men i biler jeg stort sett har kjørt alene, benyttes setereguleringen svært lite. At elektrisk regulering er standard i noen modeller hos andre merker, og derfor er et must hos BMW, er ikke et argument som gjør særlig inntrykk hos meg. Jeg har sett og prøvd elektisk seteregulering hos merker som Mazda, Subaru eller Ford, og for å si det på en hyggelig måte; dette utstyret gir ikke meg noen ekstra grunn til å vurdere dette merket foran BMW. Det blir litt som mekanisk vs. elektrisk parkeringsbrems; på en komfort-rettet storbil forventer man den elektriske varianten, på en mer førerorientert kompaktbil synes jeg det mekaniske håndbrekket fortsatt er ok, Slik sett er ikke elektriske seter noe av det første jeg ser etter i en brukt 3-serie. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2015 http://www.autojunk.nl/2015/12/bmw-330e-van-0-100 Fant dette lille klippet av en 330e 0-100. Noen som klarer å høre om dette er ekte lyd eller boostet opp på stereo slik som i 328i? Hørtes ikke så galen ut, men nå har jeg vært vant til 4syl diesel og elbiler en stund så en 3syl bensin polo høres vel gromt ut for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 (endret) Gamle bilen min, Estoril med blank sorte nyrer og matt sort M-Performance leppe... Ikke feil synes jeg. Det matte matcher resten av det sorte i frontfangeren, og de blanke nyrene matcher shadowline pakken. Endret Desember 31, 2015 av BMWBølla flobben og Haug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 Har sett på endel bilder av den nye M-felgen som vokser på meg for hver gang. Tror det kan bli bra og fremhever bremsene litt mer. Ville i utgangspunktet ha lyse felger til blåfargen men nå er jeg litt i stuss. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 M performance pakka er fin, men ser litt ut som man har kjøpt løse deler, og satt de på uten å lakke de. Har du vurdert å lakke de i bilens farge? Det tror jeg hadde blitt cleant og tøft! Ellers ser det nesten ut som om bilen ikke er lakkert helt ned . Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 Enig med deg der. Har egentlig slått fra meg m-performance stylingen da det gir meg litt assosiasjoner til hardplast og crosscountry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 (endret) Har sett på endel bilder av den nye M-felgen som vokser på meg for hver gang. Tror det kan bli bra og fremhever bremsene litt mer. Ville i utgangspunktet ha lyse felger til blåfargen men nå er jeg litt i stuss. Hva tenker dere? Jeg har slike felger på min 4er med m sport bremser og estorilblå, synes de gjør seg godt Forresten, lyden i filmen er nok boostet av stereoen, høres ikke slik ut i min 20i Endret Desember 31, 2015 av Kennethe34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Jeg valgte å lakkere M-Performance leppe i bilens farge.Alt unntatt nederste leppen.Dette syns jeg gjør at den ser mindre "satt på" ut. JE Motorsport, Ron Jeremy og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 (endret) Selger sa ettertrykkelig at lyd ikke var boostet syntetisk på denne, men det er jo bare positivt hvis den er det:) Ser selve motor og motorrom er ganske så ulikt 320i sitt også. Håper virkelig det er slik lyd i samtlige. Noen måte å sjekke dette ut på når tydligvis ikke selger engang var klar over dette? Endret Desember 31, 2015 av chrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 Trur ikke den er det.er iallefall mye bedre lyd utenfor enn inni i min bil.nesten ikke lyd inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2016 Hvilke bil gjelder det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 F31 N20 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2016 Har hørt at active sound kom på 328i og oppover fra 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 28i har også større dimensjon på eksosanlegg enn 20i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå