[P-Man] Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 +1! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 Takk for svar! Har sjekket åndinga,og den er bra. Hadde bilen på diagnose,og da kom det opp feiltenning på 3 sylindre og beltestrammer førerside. Toppdekselpakningen var heller ikke så bra,så da ble et en liten service. Vært mye småkjøring i vinter,så da var det litt remulade under her En real vask gjorde susen,så fikk den nye pakninger og plugger. Pakningene rundt plugghullene var også dårlige,så det var litt olje nedi der. Regner med at dette var årsakenn til feiltenningen. Nå ser det tett ut her. I tillegg byttet byttet jeg olje og filter. Spennrullene til ACreima og multireima laget litt lyd,så da pakket jeg de om med fett for å se om det fungerte. Det har virket bra hittil. Så har jeg kikket litt på ledningene til beltestrammeren,her var det mekket litt fra før på kontakten så jeg. Jeg klippet de to ledningene til strammeren og koblet de isammen untenfor kontakten. Airbaglampa lyser fortsatt,så jeg må nok en tur og fått slettet feilmeldinger for å se om det gjorde susen. S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 greit å få gjort servicer på 5 seriene er så mye bedre plass foran der xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Ja går ganske greit her. Eneste jeg synes var litt knot var å løfte opp viftedekselet,henger slanger og sånt i den. Det er mye enklere på M52motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 Fikk på sommerhjula idag. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Nice! Slenger snart på Rondellene på min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Rondell er ikke feil det 😆 Bilde fra andre siden,det første så litt rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Flott bil du har! Syns du skal slenge ut lydklipp av motorn Hva bruker den på by/langkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Kan sikkert få lagt ut en liten videosnutt Den ligger på rundt 0,95 på bykjøring og 0.7-0,8 på langkjøring. Dette er på normal kjøring da,hvis man bare trør pedalen i bunn over en lengre periode bruker den over literen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Har du kontrollmålt det? Det er svært nært det jeg har og har noe nyere motor, men de veier nesten det samme så skulle tro det var mer forskjell. Er jo en del teknologi som kom både på N52 og N53 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Nei,har ikke kontrollmålt det. Skal nok få gjort det. Men har gjort det mange ganger med den andre E39n jeg har, (520I) den viste ganske nøyaktig det kjørecomputeren viste. 530n går endel billigere enn 520 forresten,greide ikke under 0,92 uansett med den.... Filmet en liten kjøretur idag,men det ble bare sus siden jeg ikke hadde baklokket på kameraet,så får lage en ny en. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Pent! Hva slags dekkdim har du? Synes mine så så små ut på bilder med 235/40 og 255/35. (Må snart gå ned til 225 foran, men still...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Er 8,5x18" felger med 235\40\18 dekk rundtom jeg har. Kunne egentlig tenkt meg bredere bak,men får se. Touring kom vel ikke med bredere hjul bak,så det kan bli litt stress hvis man blir stoppa kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Åja, okei. Så da veldig bra ut Og kan ikke se for meg at 10" bak burde være problem på touring? Får vel TÜV til dem også. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 Gjør kanskje det ja,er jo problem fysisk hvertfall. Laget et par videosnutter idag,men lyden ble ræva. men legger de nå ut uannsett. https://www.youtube.com/watch?v=I46zmt1-WQc https://www.youtube.com/watch?v=1mABN5EFOOc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå