Kjennern Skrevet Januar 14, 2016 Skrevet Januar 14, 2016 Måtte ut å teste. S/D er ett fett. Men når DSC=off går skjermen over til "sport" modus visningen. Og virker ikke som den er i sport modus. Tidligere bare testet på kø i motorvei. Så jeg har nok oppfattet det feil siden den viser sport modus skjermen. Står den i comfort og jeg skrur av dsc skifter den til rød/sport farge både i D og S.
M3Turbo1000 Skrevet Januar 14, 2016 Skrevet Januar 14, 2016 Da trur jeg kanskje det er samme problem på denne som alle andre BMW`er. (minus M bilene). Hvis du holder inne DSC så denne slås av så hopper den ut av modusen du var i? Sånn er iallefall min. Samme om du var i Sport/sport+ eller eco. Og dersom jeg har DSC av og velger sport + slår den på alt av DSC igjen.
Conquest Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Skrevet Januar 15, 2016 Testet nå, med DSC helt av. Nå går det ann å ligge breit lenge og legge donuter... Gledelig.. Men holdt ikke på så lenge at jeg merket hvilke hjul som dro mest etc. (hadde med meg katten. Skal prøve mer i morgen!
Conquest Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 Dæven, det er en ny verden å legge breie med firehjulstrekk, kontra rwd. det går foooooort. Kommer til å dra av før jeg lærer meg dette!! hehe...
ogee1 Skrevet Januar 16, 2016 Skrevet Januar 16, 2016 Dæven, det er en ny verden å legge breie med firehjulstrekk, kontra rwd. det går foooooort. Kommer til å dra av før jeg lærer meg dette!! hehe...Det er derfor jeg foretrekker å slædde med bakhjulsdrift. Ikke så rått som med xDrive, men sannsynligvis mye billigere hvis jeg havner utafor veien. Conquest reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå