Gå til innhold

Conquest
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte ut å teste. S/D er ett fett. Men når DSC=off går skjermen over til "sport" modus visningen.

Og virker ikke som den er i sport modus. Tidligere bare testet på kø i motorvei. Så jeg har nok oppfattet det feil siden den viser sport modus skjermen.

Står den i comfort og jeg skrur av dsc skifter den til rød/sport farge både i D og S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trur jeg kanskje det er samme problem på denne som alle andre BMW`er. (minus M bilene).

Hvis du holder inne DSC så denne slås av så hopper den ut av modusen du var i? Sånn er iallefall min. Samme om du var i Sport/sport+ eller eco. 

Og dersom jeg har DSC av og velger sport + slår den på alt av DSC igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet nå, med DSC helt av. Nå går det ann å ligge breit lenge og legge donuter... Gledelig.. Men holdt ikke på så lenge at jeg merket hvilke hjul som dro mest etc. (hadde med meg katten. Skal prøve mer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, det er en ny verden å legge breie med firehjulstrekk, kontra rwd. det går foooooort. Kommer til å dra av før jeg lærer meg dette!! hehe...

Det er derfor jeg foretrekker å slædde med bakhjulsdrift. Ikke så rått som med xDrive, men sannsynligvis mye billigere hvis jeg havner utafor veien. :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...