Kjennern Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Måtte ut å teste. S/D er ett fett. Men når DSC=off går skjermen over til "sport" modus visningen. Og virker ikke som den er i sport modus. Tidligere bare testet på kø i motorvei. Så jeg har nok oppfattet det feil siden den viser sport modus skjermen. Står den i comfort og jeg skrur av dsc skifter den til rød/sport farge både i D og S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Da trur jeg kanskje det er samme problem på denne som alle andre BMW`er. (minus M bilene). Hvis du holder inne DSC så denne slås av så hopper den ut av modusen du var i? Sånn er iallefall min. Samme om du var i Sport/sport+ eller eco. Og dersom jeg har DSC av og velger sport + slår den på alt av DSC igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Testet nå, med DSC helt av. Nå går det ann å ligge breit lenge og legge donuter... Gledelig.. Men holdt ikke på så lenge at jeg merket hvilke hjul som dro mest etc. (hadde med meg katten. Skal prøve mer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Dæven, det er en ny verden å legge breie med firehjulstrekk, kontra rwd. det går foooooort. Kommer til å dra av før jeg lærer meg dette!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Dæven, det er en ny verden å legge breie med firehjulstrekk, kontra rwd. det går foooooort. Kommer til å dra av før jeg lærer meg dette!! hehe...Det er derfor jeg foretrekker å slædde med bakhjulsdrift. Ikke så rått som med xDrive, men sannsynligvis mye billigere hvis jeg havner utafor veien. Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå