Rådebonden Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Blir bra med vingen. Syns den passer bra på F31. Ikke så stor som den ser ut. Bilde montert på min bil. Barsk bil Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Stilig bil! Er innom Moss/Rygge endel, så skal ikke se bort ifra at vi møtes på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Stilig bil! Er innom Moss/Rygge endel, så skal ikke se bort ifra at vi møtes på veien! Takk Er en del der selv, så det skal du ikke se bort ifra ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Fått på vingen? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Fått på vingen? Bilder? Blitt så mye jobb, så har ikke fått satt den på.. Også fikk jeg feil mal av stamsaas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2016 (endret) Nå er det lenge siden jeg har vært her å titta.. Sliter cmed tapatalk på telefon, noen som har samme problem ? får ikke logget inn på konton min.. gikk på pcen nå med samme brukernavn og passord som jeg prøvde på appen.. Menmen, en annen sak.. fins det m performance matt svart takspoiler til en eldre bmw eller en annen type bmw som ligner f31 takspoilern ?? enten så har jeg feil spoiler eller så har jeg feil mal.. har hvertfall brukt den malen her som jeg legger ved som pdf. Malen er på siste side. den jeg skriver ut vanlig måler 9,5 cm på "målestrekene" men jeg har zooma utskiften så malen skal måle riktig men hullene passer fortsatt ikke til spoileren når jeg får merka på bilen.. Håper noen kan hjelpe meg F31_spoiler_install.pdf Endret Februar 13, 2016 av Rådebonden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 Tapatalk virker jo ikke nå lenger med siste forum versjon. Men bimmers.no virker rimelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2016 1 time siden, Otis skrev: Tapatalk virker jo ikke nå lenger med siste forum versjon. Men bimmers.no virker rimelig bra. Skjønner, da fant jeg hvertfall ut av det ;D du har ikke svar på det andre å eller? xD hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Da fikk jeg på spoileren endelig fikk ikke malen til å passe så måtte borre halvveis på frihånd , men gikk heldigvis bra 😜 Veldig fornøyd med resultatet fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 ble veldig bra med spoilern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 4 timer siden, Freakshow skrev: ble veldig bra med spoilern! Ble noe helt annet ja ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Fett! Syns det selv takk 👍🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Deg jeg møtte på E6 ved Raukerud for ca. 40min siden? Bilen din er i hvert fall veldig fin nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 30 minutter siden, olenikolai skrev: Deg jeg møtte på E6 ved Raukerud for ca. 40min siden? Bilen din er i hvert fall veldig fin nå Håper ikke det, for jeg er i Bergen og bilen er hjemme 😂 Men tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå