Gå til innhold

Strammehjul til AC

PuppeJens
 Share

Anbefalte innlegg

Enten skal du skru på den bolten du ser i midten på strammehjulet eller så er det en unbrako på andre siden, i retning bakover som du skal skru på.

Altså på baksiden der hvor armen til strammehjulet er stukket inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar en pipe over bolter midt i hjulet og trykker den ned/med klokka. Den er stram i den posisjonen den er nå og du vil ikke få beltet på plass. Når du slipper hjulet så strammer den selv.

EDIT: selve strammeren er #3 bak her:

diag_2rs2.png

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar en pipe over bolter midt i hjulet og trykker den ned/med klokka. Den er stram i den posisjonen den er nå og du vil ikke få beltet på plass. Når du slipper hjulet så strammer den selv.

EDIT: selve strammeren er #3 bak her:

hmmmm, ingen problem å få på beltet som den er nå, problemet er at det er for mye slakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolt #8 går til armen som holder hjulet, det er 2 bolter som holder selve strammeren på plass. Du ser dem på bildet ditt faktisk.

Hvis det fortsatt dingler litt løst og du har riktig lengde på beltet så tror jeg at du må bytte strammeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min satt helt fast, så jeg måtte bytte strammeren.
Hullet hvor armen går gjennom braketten var fult av dritt, så sleit ei stund med og få ut arma.
Men etter jeg fikk den ut og smørt opp samt bytta strammeren ble det bra. Strammeren virket

faktisk ganske ok, men bytta den likavel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...