Smaaviken Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Hei! Har vært sykt uheldig å rullet med bilen min. Skjønner egentlig at det er ikke noe nytte å gjøre noe med den, enn å vrake den, men har alltid et lite håp, nå som jeg er blitt så glad i bilen. HVIS det evt. skulle gå an å gjøre noe, hva ville dere gjort? Eller hva ville dere gjort hvis dere MÅTTE gjøre noe, utenom å vrake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Er vrak dette her. Eneste du kan gjøre er vel å prøve å selge noen deler som fortsatt er intakt, før du vraker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 (endret) Kjipt dette :/ Er som Walkabout nevner her, kostnaden for å reparere bilen kommer til å bli alt for høy ift. verdien på bilen for å få den i kjørbar stand igjen.. Endret Desember 17, 2015 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaaviken Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 Ja, ser den.. Nå har jo jeg veldig god tid, og da mener jeg veldig god tid på evt bruke tid for å "reparere" bilen, hvis det er i det hele tatt MULIG da? Og tid er penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 (endret) Ville isåfall begynt forsiktig med demontering og se hva som må evt byttes. Er det skjevheter i karosseri? er bærende konstruksjon for tak svekket etter velt? motorskade? Jeg hadde en frontskade som jeg trodde kun var bagateller, men den endte opp på en GOD del mer enn hva jeg trodde... Endret Desember 17, 2015 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaaviken Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 Ja, det jeg er sikker på er bærende konstruksjon for tak på høyre side som du ser. Så det må byttes hele greia, i såfall. Motor og drivverk er i 100% god stand. Rammskjev generelt er jeg usikker på, men etter jeg hentet den på inntauingsselskapet, så slang jeg på dekk som ikke var sprengt, og kjørte bilen opp bakken der jeg skal oppbevare bilen, og det gikk helt i orden. Bilen virket ikke skadet, unntatt at jeg ikke kunne se en dr*** igjennom ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 må nok bytte karrosori her ja. om det skulle reddes. men eg trur eg hadde gitt meg på dinna. har selv kresjet i intet mindre enn 2 hjorter samtidig. var mykje jobb og penger berre å bytte framskjermer, ramme framme, panser, lykter og dra noen nye kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Vis skaden er meldt til forsikringselskapet og politiet har opprettet sak så må den rettes på godkjent karosseriverksted av autoriserte personer. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 (endret) Karosseribytte i 2016 på en e39 520i? ..... Endret Desember 17, 2015 av TRF-Racing Magnus., Walkabout og D.Toft reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå