Gå til innhold

Mer eller mindre VRAK - Karosseribytte?

Smaaviken
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært sykt uheldig å rullet med bilen min. Skjønner egentlig at det er ikke noe nytte å gjøre noe med den, enn å vrake den, men har alltid et lite håp, nå som jeg er blitt så glad i bilen. HVIS det evt. skulle gå an å gjøre noe, hva ville dere gjort?

Eller hva ville dere gjort hvis dere MÅTTE gjøre noe, utenom å vrake?

post-86776-0-49857700-1450343072_thumb.j

post-86776-0-67025400-1450343068_thumb.j

post-86776-0-75276700-1450343063_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville isåfall begynt forsiktig med demontering og se hva som må evt byttes. Er det skjevheter i karosseri? er bærende konstruksjon for tak svekket etter velt? motorskade? Jeg hadde en frontskade som jeg trodde kun var bagateller, men den endte opp på en GOD del mer enn hva jeg trodde...

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det jeg er sikker på er bærende konstruksjon for tak på høyre side som du ser. Så det må byttes hele greia, i såfall. Motor og drivverk er i 100% god stand. Rammskjev generelt er jeg usikker på, men etter jeg hentet den på inntauingsselskapet, så slang jeg på dekk som ikke var sprengt, og kjørte bilen opp bakken der jeg skal oppbevare bilen, og det gikk helt i orden. Bilen virket ikke skadet, unntatt at jeg ikke kunne se en dr*** igjennom ruta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok bytte karrosori her ja. om det skulle reddes. men eg trur eg hadde gitt meg på dinna. har selv kresjet i intet mindre enn 2 hjorter samtidig. var mykje jobb og penger berre å bytte framskjermer, ramme framme, panser, lykter og dra noen nye kabler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...