bmwe46fan Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Fikk en liten julegave i posten idag [emoji318] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 Da var det 23. Des og bilen trengte en god vask før selveste julaften [emoji318] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2015 Legger ut noen julebilder av godbilen [emoji23] God jul kjære lesere [emoji318]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160120/fc293ace9cdd7b7676653eb41862c076.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 (endret) Har vært lite update her på en stund, men har mer tid nå, så tråden vil blir oppdatert jevnlig fremover. Digger førerutsikten i e39 🕶 Endret Mars 13, 2017 av bmwe46fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 (endret) Fikk hentet meg noen M-sport felger som jeg plastidippet i svart, ble kjempebra! 👌 Byttet også ut det kjedelige grå nteriøret med sportsseter fremme og 540 komfortseter bak, og jeg var heldig og fikk også tak i noen dørtrekk i sort skinn fra en 530. Bestilte også komplett M-styling pakke (frontfanger + bakfanger + tåkelys) fra parts24, og dette ble montert på bilen! Tåkelys var ikke noe som fulgte originalt med bilen, så dette ble ettermontert med bryter osv++ men ledningene lå stripsa fast inne i motorrommet, så dette var "plug and play". Men måtte litt lodding til... Bilen ble 10x tøffere med M-pakke synes jeg. Nå begynner det å likne noe! (Fikk også montert på xenon kit til tåkelysene) Endret Mars 13, 2017 av bmwe46fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Ble så lei av M-felgene, så dem ble solgt etter akkurat 2 dager, da jeg hadde andre felger for hånden 😂 Disse var også 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Bilen ble levert inn på verksted hos en kamerat av meg for å få utbedret diverse skader/overflaterust langs kanalene, samt lakkering av fangerne både foran og bak.. Hadde også kjøpt noen sotede sideblinkers, og disse ble satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Voilaaa! Lar bildene tale for seg selv 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Noen skrytebilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 (endret) Nå som alle setene var blitt byttet ut til svart, så ble det stygt med en grå midtkonsoll. Denne ble derfor byttet ut med en svart en, og det kuleste av alt.. den hadde original telefon integrert😎 Tok litt tid å få gjort jobben, men det var absolutt verdt det (skal etterhvert få byttet ut nedre del av dash i svart + svart teppe) Endret Mars 13, 2017 av bmwe46fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Som dere sikkert allerede har skjønt så er jeg VELDIG kresen når det kommer til felger 😂 GS felgene ble dermed byttet ut med noen kantfelger. Disse hadde 3-serie innpress, så jeg ble nødt til å ha på spacers, disse var 20mm. US BLINK + Blink ved åpne/låse dørene ble også aktivert gjennom iCarly. Prøvd meg på litt rubbing og polering, og resultatet ble mye bedre enn det det var tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Slik ble resultatet til slutt Ringer til speedometer ble også montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Hadde også bestilt M-sport sticker som ble satt på på siden av panseret (dette er nå fjernet 😂) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Har lenge vært på leting etter leppe til frontfanger, og endelig fikk jeg kjøpt en gjennom en kar på BMW E39 Norges facebook-side. Denne var langt ifra strøken, og hadde flere sprekker. Dette ble fikset, og leppen ble lakkert i bilens farge fikk også tak i en bagasjeromsleppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå