tennbrikket Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 9 minutter siden, bmwe46fan skrev: Haha er bare en midlertidig løsning 😂 Hvilken eonon spiller har du? Har Windows CE spiller, anbefaler å gå for nyeste Android versjonen. Kjøp rett fra eonon.com, brukte 5 dager fra hong kong til Norge bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 Såpass ja! Skal få sjekket det ut men vil gps'n funke i Norge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 4 minutter siden, bmwe46fan skrev: Såpass ja! Skal få sjekket det ut men vil gps'n funke i Norge da? Bruker bare Google maps, sygic eller noe annet. Må bare huske å plassere GPS antennen du får med riktig, de fleste legger den fremst på høyre side. bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 http://www.eonon.com/Cart.aspx Hva synes du om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 4 minutter siden, bmwe46fan skrev: http://www.eonon.com/Cart.aspx Hva synes du om denne? Fikk ikke opp noe, men kjør på med denne http://www.eonon.com/Android-Car-GPS/Vehicle-Specific-GPS/GA7201.html husk å sjekk om du trenger å strekke kabler bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 Ja den var fin den altså! Blir bestilt i begynnelsen av neste mnd kan man bruke google chrome og youtube osv på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 6 minutter siden, bmwe46fan skrev: Ja den var fin den altså! Blir bestilt i begynnelsen av neste mnd kan man bruke google chrome og youtube osv på den? Ja, du kan til og med kjøpe et USB modem, typ Huawei elns. Koble til det i USB porten bak, skaff deg da et datasim, og du får 3/4g på spilleren 24/7. bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 Wow så kult! Da veit jeg definitivt hvilken spiller jeg skal gå for! Takk for gode tips. tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Fikk endelig M-fothvilen som jeg hadde bestilt her i Polen. Var ikke så strøken, mtp en del riper osv.. så bestemte meg for å leke meg litt med sprayboksen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Dette er etter 2 strøk... blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Tok å spraya over cruiser'n min her i samme slengen hehe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Da var det gjort! Så god som ny 😊👌 walter reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2017 (endret) Tenkte jeg skulle shine opp de innvendige plastdekslene, siden de var så slitt med masse riper osv... kjøpte no spraylakk fra Biltema og la over et par strøk. Ble betydelig mye bedre, samt at jeg fikk byttet om håndbrekkhåndtaket fra plast til skinn 😎 Det er de små detaljene som teller 😏 Endret Mai 18, 2017 av bmwe46fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mai 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2017 (endret) Fikk også byttet om innstegslistene til ///M, men siden de var plukket fra en delebil var de nokså slitt.. maskerte rundt og vasket over med Prickbort og en gammel børste, og la på et par lag med plastfornyer. Ble så god som gull 😊👌 Byttet også ut vintermattene med ///M stoffmatter. Må si jeg begynner å bli fornøyd nå. Hva synes dere? Endret Mai 18, 2017 av bmwe46fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå