danskiii Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Skrevet Desember 20, 2015 Er det nr.3 på bildet her du snakker om? Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.
D.Toft Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 nr 3 er inn i turbo. tipper nr 11 utifra tegning. ellers er det enda en tetning om du finner dpf tegningen
danskiii Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Skrevet Desember 20, 2015 Ingenting her.. Kommer noe lukt når jeg stapper nesa ned over turbo. Det som også er rart er at det ikke kommer direkte eksos lukt i bilen, men jeg blir virkelig dårlig fordiom. Nå er jo karbonmonoksid luktfri da. Men lurer på om det er EGR/AGR lekasjen kommer fra siden jeg fikk dette nevnt av tuner.. Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.
TRF Skrevet Desember 21, 2015 Skrevet Desember 21, 2015 Hvem i all verden mener at du skal få eksoslekkasje som et resultat av å deaktivere EGR i software???? Og ved eksoslekkasje så lukter du det.
danskiii Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Skrevet Desember 21, 2015 Hvem i all verden mener at du skal få eksoslekkasje som et resultat av å deaktivere EGR i software???? Og ved eksoslekkasje så lukter du det. Dette var info jeg fikk fra tuningservice. Jeg skal nok ikke ha på noe form for dpf delete, tuning osv med det første etter dette så håper de kan refundere noe av beløpet ihvertfall når dette fikk det utfallet det fikk. Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.
HMW Skrevet Desember 25, 2015 Skrevet Desember 25, 2015 Foreslår at du sjekker www.quickfix.no og får montert et skikkelig kit med velutviklet TRF programvare til din motor. Det er fryktelig trist du skal sitte med et slikt inntrykk av noe som i utgangspunktet skal være bra. Etter din opplevelse skal jeg gir deg garantert fornøyd garanti og refunderere hele beløpet om det ikke lever opp til forventningene. Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Tollefsen, danskiii og ogee1 reagerte på dette 3
danskiii Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Skrevet Desember 26, 2015 Foreslår at du sjekker www.quickfix.no og får montert et skikkelig kit med velutviklet TRF programvare til din motor. Det er fryktelig trist du skal sitte med et slikt inntrykk av noe som i utgangspunktet skal være bra. Etter din opplevelse skal jeg gir deg garantert fornøyd garanti og refunderere hele beløpet om det ikke lever opp til forventningene. Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Dette var jo veldig hyggelig å gjøre! Har alltid vært TRF produktene jeg gjerne skulle hatt men jeg lot meg desverre friste av prisen jeg fikk her nede og antall hk. Får jeg ordnet opp med tuningservice her nå så vil dere nok få besøk oppi trondheim etterhvert, men som sagt tidligere er blitt litt tilbakeholden på dette nå. Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.
danskiii Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Skrevet Januar 13, 2016 Liten oppdatering. Etter jeg kom tilbake fra nyttår så var jeg tilbake for å prøve bilen med kun tuning. Det har jeg kjørt med nå siden vel 5 januar. Kun småturer, ikke noe over 10-15 min. Så på mandag hadde jeg en tur med frøkna på 45 min og etter dette så ble vi begge helt ødelagt. Her lakk det tydeligvis inn i bilen av tuning. Så derav må jeg nesten utelukke mitt dpf delete rør som synderen. Nå var jeg tilbake idag for å ta av tuning igjen og merket med en gang problemet var borte! Så problemfri bil, og nå blir dpf rør også til salg ettersom bilen må vike for leilighet. Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå