Gå til innhold

(Skilt ut fra 330e-tråden) - nyere BMWer med kassettspiller (E6x, E7x, E8x, E9x)?

Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Det er også en sjanse for at dette er ettermontert hos en Audio spesialist, synes forøvrig at åpningen så noe smal ut til å få inn kassetter. Skulle absolutt hatt tak i utstyrs lista på denne.

Jeg oppfattes nok som veldig vanskelig her men jeg vil ikke gi meg riktig ennå, da det rett og slett finnes ingen bevis overhode på at kassettspiller kom i E60 og E70 ifra fabrikk. Jeg synes det er veldig rart at det ikke står skrevet noen plass hvis det skulle være mulig. En enkelt påstand (som ikke kan bevises, ei heller beskrives nøyere tydligvis) er dessverre ikke nok til å kjøpe historien. Iallfall når flere piler og logisk sans peker motsatt vei, beklager.

At spilleren i den angjeldende E60 M5´en er modifisert/ettermontert hos en audiospesialist er nok svært lite sannsynlig, da man må ha teknisk innsikt i oppbyggingen av multimediasystemet, bytte (og lage nye) innvendige komponenter, koding, nye estetiske deksler.

Jeg er ikke uenig med deg i at det høres suspekt ut at CCC har blitt levert med kassettspiller, men som tidligere nevnt kan det meste fåes hos BMW Individual. Bildet på forrige side underbygger imidlertid påstanden om at dette er noe ekstraordinært enn det vi er vandt til med en CCC.

Man skal selvfølgelig ikke utelukke at det kan dreie seg om en minidisk, som kjennern allerede er inne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...