Gå til innhold

Branntilløp i sete E60

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.. 

dagen før nyttårsaften på tur hjem fra jobb så ble det eksta varmt i setet i sidestøtten for rygg. Slo av setevarmen og sjekket når jeg kom hjem. Da hadde det altså brent seg hull gjennom skinnet i setet, jakken min og skjorten. 

setet er på ingen måte slitt eller noe. E60 2004mod

Tror dere dette dekkes av forsikringen (kasko)? vil jo ha det fikset siden resten er strøkent. Og så tør jeg jo ikke bruke setevarmen igjen heller før det er fikset.

Burde jeg kontakte bmw? dette skal vel ikke kunne skje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere dette dekkes av forsikringen (kasko)? vil jo ha det fikset siden resten er strøkent. Og så tør jeg jo ikke bruke setevarmen igjen heller før det er fikset.

Burde jeg kontakte bmw? dette skal vel ikke kunne skje? 

Hva med å bare ta en tlf til forsikringsselskapet ditt og høre hva de sier til en slik sak?  (bla. derfor de finnes)

Tror nok neppe BMW gjør noe med saken. Ting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt skal jeg det, men det kunne være at noen har opplevd det samme. Forsikringa har ikke å vert å få tak på disse juledagene

Men du kan jo sjekke forsikrings dokumentene dine. Der står jo alt hva som dekkes. Selv har jeg dekke for brann i bil.

Men det har jo forsåvidt ikke vært brann hos deg, det har vel mer vært en overoppheting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en fabrikkinnkallelse på 2003-2004 modeller av E6x på grunn av ovennevnte situasjon. Biler kjøpt gjennom norskt forhandlernettverk er nok utbedret via aksjon, men dersom bilen er bruktimportert er sannsynligheten for at dette ikke er gjort stor. Du får nok ikke noe igjen av å kontakte BMW nå, da denne aksjonen var for åtte-ni år siden, men det kan jo være verdt å undersøke om utbedringen er foretatt på din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter:

Skrevet i går, 20:48

Dette dekkes altså ikke av kaskoforsikringen :(

Ja jeg så det. Men jeg reagerte på at ikke kasko'n hans dekker brann pga elektrisk feil, noe jeg vil tro de fleste  kasko forsikringer gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...