xnett Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 Hei.. dagen før nyttårsaften på tur hjem fra jobb så ble det eksta varmt i setet i sidestøtten for rygg. Slo av setevarmen og sjekket når jeg kom hjem. Da hadde det altså brent seg hull gjennom skinnet i setet, jakken min og skjorten. setet er på ingen måte slitt eller noe. E60 2004mod Tror dere dette dekkes av forsikringen (kasko)? vil jo ha det fikset siden resten er strøkent. Og så tør jeg jo ikke bruke setevarmen igjen heller før det er fikset. Burde jeg kontakte bmw? dette skal vel ikke kunne skje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 Tror dere dette dekkes av forsikringen (kasko)? vil jo ha det fikset siden resten er strøkent. Og så tør jeg jo ikke bruke setevarmen igjen heller før det er fikset. Burde jeg kontakte bmw? dette skal vel ikke kunne skje? Hva med å bare ta en tlf til forsikringsselskapet ditt og høre hva de sier til en slik sak? (bla. derfor de finnes) Tror nok neppe BMW gjør noe med saken. Ting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2016 selvsagt skal jeg det, men det kunne være at noen har opplevd det samme. Forsikringa har ikke å vert å få tak på disse juledagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 selvsagt skal jeg det, men det kunne være at noen har opplevd det samme. Forsikringa har ikke å vert å få tak på disse juledagene Men du kan jo sjekke forsikrings dokumentene dine. Der står jo alt hva som dekkes. Selv har jeg dekke for brann i bil. Men det har jo forsåvidt ikke vært brann hos deg, det har vel mer vært en overoppheting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 Det har vært en fabrikkinnkallelse på 2003-2004 modeller av E6x på grunn av ovennevnte situasjon. Biler kjøpt gjennom norskt forhandlernettverk er nok utbedret via aksjon, men dersom bilen er bruktimportert er sannsynligheten for at dette ikke er gjort stor. Du får nok ikke noe igjen av å kontakte BMW nå, da denne aksjonen var for åtte-ni år siden, men det kan jo være verdt å undersøke om utbedringen er foretatt på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Januar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2016 den er dessverre ikke tatt på min.. den er heller ikke bruktimportert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 Dette dekkes altså ikke av kaskoforsikringen 10500,- i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Om du må ut med 10500kr i deler, så bytter du like gjerne interiøret (og da til komfortseter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 ser igrunn for meg at det er MYE dyrere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Dekker ikke kasko'n din branntilløp i bilen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Dekker ikke kasko'n din branntilløp i bilen?! Trådstarter: Skrevet i går, 20:48 Dette dekkes altså ikke av kaskoforsikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 nei kun hvis det var ytre påkjenninger som lyn, eller garasjen den sto i og lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Ikke nødvendigvis, så de tilfeldigvis idag. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=69232831&searchclickthrough=true&searchQuery=bmw+e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 huff så stygt det var. mitt interiør er strøkent.. bortsett fra det hullet i det ene setet nå da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Trådstarter: Skrevet i går, 20:48 Dette dekkes altså ikke av kaskoforsikringen Ja jeg så det. Men jeg reagerte på at ikke kasko'n hans dekker brann pga elektrisk feil, noe jeg vil tro de fleste kasko forsikringer gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå