jensky18 Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 (endret) Kan noe svare meg på om dette er en facelift eller ikke ? :--))) Tenker å bestille m-tec 2, men forstår det slik at det da burde være en facelift... Endret Januar 3, 2016 av Sjøbuse Endret dårlig topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 (endret) Ser ut som en facelift ja. Preface: Facelift: Endret Januar 2, 2016 av DanielStance bmwtds reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 (endret) Eneste forskjellen jeg ser er annen vinkel på speil, det går litt opp på facelift også matte lister utvendig. Edit: Den nederste mangler også tåkelys. Endret Januar 2, 2016 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Her er min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 (endret) Med mindre bilen har vært utsatt for bigtime voldtekt er det baklyktene som lettest forteller om det er facelift. Og når vi nå først snakker om lykter,du er herved skyldig bimmers å legge ut video av når du sleggeslår frontlyktene som står på bilen din. Endret Januar 3, 2016 av Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Preface: Facelift: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå