bmwpower86 Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 Ja ble litt penere de er ganske høye originale.fikk også dette i posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Pansermatter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Det ble knallfint med litt senk .. Vittig egentlig det med pansermatter og e28 . Virker som det er standardvare at de må byttes .Men gøy å ha detaljer iorden uten tvil. Hvordan går den? Husker når jeg kjørte e28 535i noen ganger,minnes jeg de gikk bra.. Håper du får masse glede av den hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 Er veldig fornøyd går ganske bra faktisk.er veldig artig bil og kjøre. ja panser mattene mine blei til støv når jeg tok på de neste på lista nå er vell og få byttet brille foringene så er alt under bilen nytt blir muligens grenrør og sports eksos også når lommeboka klarer og henge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 Der er foret inne Og tårnstiver satt på plass synes det pynter opp litt Chris11slett og F.Krokrud reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Februar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2016 Har nå fått byttet brille foringer og fått bytta til bronse tona ruter ble mye penere liffi, Chris11slett og Khaugen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Se her ja! Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå