Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min gamle E91 lakket de opp luka på garanti ved ca. 100k km. Dette var en 2006 modell og utbedringen ble gjort i 2011 mener jeg det var.

Bilen har ikke hatt servicer hos merkeverksted men kjøpt ny i Norge. 

Feilen var at et plastikkdeksel på siden på luka hadde gnaget hull i lakken. 

Skrevet

Strandveien Auto i Trondheim

Er det lenge siden? Han på Hamar pratet på no nye retningslinjer, men jeg vet ikke. Fikk litt lyst til å ta noen gode bilder og sende litt rundt og høre.
Skrevet

På min gamle E91 lakket de opp luka på garanti ved ca. 100k km. Dette var en 2006 modell og utbedringen ble gjort i 2011 mener jeg det var.

Bilen har ikke hatt servicer hos merkeverksted men kjøpt ny i Norge.

Feilen var at et plastikkdeksel på siden på luka hadde gnaget hull i lakken.

Akkurat samme feilen på min 08 mod. Dette hørtes ut som om skulle gå i orden på garanti, men ikke fått noe sikkert svar enda.
Skrevet

Er det lenge siden? Han på Hamar pratet på no nye retningslinjer, men jeg vet ikke. Fikk litt lyst til å ta noen gode bilder og sende litt rundt og høre.

Dette var vel i november eller desember 2015.
Skrevet

Å neida :)

Fikk låne en 318xd i erstatning.

Det ble forresten ei ny dør på meg og ikke sandblåsing med ny lakk.

Skrevet

Rusta på luka mi har starta i fals eller ved dette plastdekselet. Det er såpass mye at det er begge steder. Sitter kun med telefon så får ikke lagt ut bilder. Har sendt litt mailer med forhandler og de står fast på at dette får de ikke betalt for av bmw. Virker ikke som de er interessert i å prøve å hjelpe en gang men så er ikke denne forhandleren kjent for god service akkurat. Er ikke bare bare å høre med forhandler om det er glemt å krysse av i heftet siden bilen er import og denne servicen ble tatt i Tyskland i 2009 tror jeg. Kan se ut som jeg bare må ta den påkosten selv. Helt ny luke var faktisk ikke skremmende dyr.

Skrevet

Har sendt mailer med forhandler. Bilder av rust og av servicehefte. Som sagt så mangler det en karosserisjekk på ca 117000. Det var det eneste som manglet i serviceheftet på en bil som i dag har gått 270000 km. Lurer på om ny luke på koed kosta rundt 7000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...