Eivimath Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Hvor er det du tenker å bestille LCI baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Flott E92! Følger med, spennende planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 4 timer siden, Eivimath skrev: Hvor er det du tenker å bestille LCI baklyktene? Kjøper de DEPO lyktene fra GS, skal visst være veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Okei, da er jeg spent på rapport når du kjøper De er jo en del billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 Litt treig i svingene her nå - men har nå bestilt opp DEPO lyktene - dog den av de som er litt tinted Bestilte også med sorte LED sideblinklys i samme slengen! Blir brått veldig blacked out nå - litt spent på å se hvordan det blir Oppdaterer med bilder asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visiks Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Virkelig lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 4 timer siden, visiks skrev: Virkelig lekker bil! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 Hva tenker dere? Tenkte at den vanlige som ikke er tinted hadde poppet alt for mye, mens denne kanskje går bedre med sortfargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Tøff E92, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Pen bil og mods. Kikket litt på samme baklykter, men di er nok ikke på budsjettet mitt for tiden :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 Da var nye baklykter montert! Alt gikk stort sett smertefritt, bortsett fra det dekselet som er på selve bagasjeromlokket. De knottene var veeeldig seige å få ut, men gikk etterhvert.. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Da har jeg bestilt opp nye skilter, blir vel å bare få festa disse med dobbeltsidig tape. Får man aluminium eller plast skilter i dag? Skulle bestille N-merker nå i samme slengen, men så at man måtte velge en av de se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 (endret) On 3/5/2016 at 10.53, APedersen skrev: Tøff E92, følger med On 3/5/2016 at 12.53, bmwgreg90 skrev: Pen bil og mods. Kikket litt på samme baklykter, men di er nok ikke på budsjettet mitt for tiden :/ Tusen takk dere! Lyktene gjorde seg egentlig veldig godt på bilen, men er litt skeptisk til at de er litt sotet.. Ser veldig bra ut når de lyser, men når lysa er skrudd av ble de brått litt ghetto, hahah Skal ta et bilde i litt bedre lys etterpå, så ser du sikkert hva jeg mener Endret Mars 9, 2016 av Magnus Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Ble rått med lyktene! Er aluminiumskilter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 40 minutter siden, Gabz skrev: Ble rått med lyktene! Er aluminiumskilter nå Takk! Ser nesten ut som en helt annen bil bakfra nå - føler de gjorde ganske mye 😊 Var det jeg håpet på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå