Lasso1975 Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Jeg var på utkikk etter brukt 2014/15 F31 320d xdat, men når de gir meg 110k i rabatt på ny - så er det vel greit å vente 8 uker M-sport med alt utstyr (- el seter) Marius2002, tobiasw og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Betyr dette at du får ca 40k i rabatt utenom xDrive og advantage kampanjerabattene? Disse er vel ca 70k. Gratulerer med nybil bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Er det mer å hente (ikke signert, men gjør vel det i morgen) Tror det er snakk om en firma-avtale som ble lagt inn med -8% + de pakkene som er på kampanje. lite som skiller nytt og brukt (prismessing) på såpass nytt. (syntes jeg) Det blir en ny runde i morgen så får vi se hva vi ender opp med. MEN jeg legger litt ekstra i det for å få det lille ekstra som ikke finnes på lager. "altså min drømme bil" Endret Februar 9, 2016 av Lasso1975 EasyL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Da er det signer! tok med el-seter og alarm også 8 uker..... Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Gratulerer ja, blir bra dette! Du har nå absolutt alt utstyr altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Lekkert! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 (endret) TAKK, denne er rå!!! (til 320xdat å være) M- Bremser Adaptivt m-understell Alle pakkene +++ Ja, det ble med alt. (minus askebeger, sigarett-tenner) Helt sykt egentlig! men tilbud var uimotståelig (denne blir popp på annenhåndsverdi også, når den tid kommer etter 3-5 år) Veilederne Bavaria Oslo (å sikkert de fleste steder) 776 390,- Liste! Jeg betaler langt mindre i denne avtalen (heldigvis) Hilsen tidligere eier av 320d 2013 (F31) med mangelfull liste på utstyr og X-drive. **DET blir det slutt på nå!!! ** Har bestilt nye nyrer (se bildet) hos GS i dag. De blir montert under klargjøring. 8 uker .. . . . . Endret Februar 9, 2016 av Lasso1975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå