Gabz Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Helt sikkert sensoren i en av setene, veldig vanlig feil på E39. Får bypass billig på ebay, så forsvinner lampen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 Fått knipset noen bilder av min og noen kompiser sin bil i går Bilder er tatt med proft camera men dessverre ikke av proff fotograf (meg) Har ikke redigert noen bilder da jeg ikke kan det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2016 Siden Gatebil nærmer seg var det på tide å gjøre bilen helt klar Endte opp med å bestille eksos fra usa som jeg skal sveise selv og noe små deler som plager meg Eksosen er 2,5" inn og 2x 3" ut, tenker å kjøpe V-band som jeg sveiser på i tilfelle jeg må av med den til EU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2016 Siden bilen egentlig skulle vært inn på EU i Mai, bestemte jeg meg for å gjøre den klar for EU idag. Det jeg vet måtte fjernes var; Felger grunne chords er fram på dekk+spacere og heve bilen litt så coilovers blir godkjent😇 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 Fin bil! Men du køyrer på kordane, og skal allikavel ha på att felgane etter EU? Vil absolutt anbefalt deg å nytte anledningen til å bytte dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2016 5 minutter siden, mcbanan skrev: Fin bil! Men du køyrer på kordane, og skal allikavel ha på att felgane etter EU? Vil absolutt anbefalt deg å nytte anledningen til å bytte dekk De har blitt ekstremt slitt på innsiden etter 1 måned grunnet feil spissing, så skal putte venster dekke på høyre felgen😇 Dekka er 2 måneder gamle mcbanan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå