Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Takktakk Nei, automat har jeg fått nok av! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 32 minutter siden, Gabz skrev: Takktakk Nei, automat har jeg fått nok av! samme her! Merker dog at det mangler to sylindre i forhold til 525d/tds, vet ikke hvordan din er i forhold til min med tanke på poweeeeeer, men jeg synes i hvert fall de kunne putta 20hk ekstra under all plastikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Etter å ha kjørt begge to så synes jeg faktisk min går en del bedre. Drar godt på lavt turtall, overraskende sprek! Klarer meg fint med den jeg Eneste som hadde vært digg med sekser er lyden! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Mjaa, er vel litt bedre moment i sekseren originalt samt en helt annen følelse Men ja, jeg tror min er litt slapp, mulig pga pumpe i tanken som ikke er 100%, mulig pga toppdekselpakning som er like råtten som et nedgravd lik, ikke vet jeg. Men min fusker litt også på varm motor Savner sekseren jeg Gleder meg til å bytte M47'en Men men, vi får nå se hva som skjer videre for min del Var ikke så mye penger spart likevel etter jeg bytta gått mer penger til døra enn jeg ville brukt på drivstoff om jeg enda kjørte femmeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Eneste dieselsekser jeg har kjørt i E39 er jo forrige TDS'en min så har ikke mye å sammenligne med. Men ja, er nok ikke helt frisk den motoren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Jeg tror heller ikke det, lukter sterkt røyk/brent diesel inn i bilen ved oppstart Ser for meg at det er bedre å ta problemet nå, enn å vente og vente. Så skal ned på verkstedet i morra, vise dem bildene jeg har og spørre hva jobben kanskje kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Da kan jeg få opp en liten oppdatering. Har nemlig fått montert 2DIN-spiller! Hadde kjøpt inn en AVH-270BT, brakett, adaptere osv fra Nautiluz. I dag hadde jeg litt tid til overs så tenkte å montere. Setter igang med litt rot: Underveis: Straks ferdig! Men! Selvfølgelig hadde Pioneer valg å endre designet på akkurat denne jævla modellen i forhold til de andre, slik at ytterdekselet ikke passet.. Etter en halv evighet med forsøk, ca 2459 banneord og nok irritasjon til en familie på 4, så tok jeg kontakt med Michael (Nautiluz) og forklarte problemet. Endte med at jeg hoppet i bilen og tok en tur til Strömstad. Arrived: Testet en annen spiller, som er i en helt annen klasse! Positivt ment, altså.. Pioneer SPH-DA120. Veldig fornøyd med hva jeg så. Masse justeringsmuligheter, flott skjerm og grafikk, fint utseende og masse fete funksjoner. Jeg var solgt, så da ble det å levere tilbake den første spilleren og kjøpe denne i stedet. Ovefører braketter til den nye: Lyd justeres: Og på plass! Utrolig fornøyd med den. Fikk også avtalt litt nærmere på anleggsplanene mine og blir mest sannsynlig kjøpt og montert om 3 ukers tid. For dere som ikke har fått med dere det, så blir det da en 15" Ground Zero GZHW38X subwoofer i custom lukket kasse mot skiposehullet i baksetet. Dette skal drives av en Ground Zero GZTA1.1200DX-B monoblokk som skal skjules under gulvet i bagasjen sammen med reservehjul. Tror det blir utrolig bra! Skal prøve å få montert frontsett før den tid, slik at alt kan justeres sammen. Så ja, det var dagens lille økt. Tusen takk igjen til Michael for kjempegod service som vanlig! Sees snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 du gabz? flott oppdatering btw! og folket ønsker flere bilder av bilen men ja! du gabz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Takk for det! Bilder kommer når jeg får lånt meg kamera Jeg Gabz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 får du ikke låne kameraet til kjærringa så mye du vil? du får komme å låne mitt! ligger bare i kameraveska xD er det ikke bedre å fjerne rusta foreksempel en å oppgradere annlegget? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Joda, men hun bruker det også en del så er ikke alltid tilgjengelig når jeg har tid Og jo, det hadde vært det fornuftige. Men nå har jeg ventet på å få igjen litt godlyd alt for lenge, så det skal jeg få unne meg nå. Også troor jeg det blir felger, skinninteriør og senk som blir prioritet etter det, slik at bilen kanskje blir klar til treffsesong Så kan det bli rust etter det. Men ikke sikker enda. Foreløpig bare overflate og ikke noe "vekst" men skal passe på. Hvis det begynner å spre seg mye eller mot noe bærende konstruksjoner så får det ta over førsteplassen på prioritetslisten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 ah okey, ja må da ha lov å unne seg sånne små ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Godt du har fått deg en facelift E39 Ser du har mange, og ikke minst gode planer med bilen fremover! Keep it up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 2 minutter siden, Freakshow skrev: ah okey, ja må da ha lov å unne seg sånne små ting? Ja, synes det! Har hatt nok drittbiler hvor jeg påkoster statsbudsjett på vedlikehold for å få dem i stand og aldri får råd til å kose meg litt. Blir nå service en av de førstkommende dagene slik at jeg vet at bilen er bra mekanisk og teknisk Bytter som sagt olje, oljefilter, dieselfilter, luftfilter, veivhusventilasjon og termostat. Så må det bli en service til snart med toppdekselpakning og bremser rund baut, slik at jeg vet at alt er på stell. Nå, Tollefsen skrev: Godt du har fått deg en facelift E39 Ser du har mange, og ikke minst gode planer med bilen fremover! Keep it up Er E39 nummer fire dette Men nå skal jeg slutte å bytte biler oftere enn underbukse, for denne skal bli, så blir nok masse gode oppgraderinger etterhvert Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 bytte toppdekselpakning just for the heck of it eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå