Gorg Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Flotte felger til e9x. Sleng ut bilder når du får lakkert caliperne. Skal bestille meg et slikt kit til min også snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Bilder etter vask i dag Også fått calipperlakken i dag, så tenkte å få gjort det i helgen. Tenkte å droppe skiltholdere, men hva anbefales å feste skiltene med? Tenkte å unngå Tec7 og lignende Vet mange bruker dobbelsidig teip Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 3M Dual Lock hvis du får tak i det, hvis ikke har Clas Ohlson en versjon av denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Jeg brukte en dobbeltsidig teip. Var til å henge skilt utendørs tror jeg, kunne holde 6kg med 30 cm. Sitter dønn, har tålt noen tusen kilometer og mange høyttrykkspylinger uten problem. Kjøpte det på Jernia for rundt hundrelappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Hmm, får se hva jeg finner på La forøverig på sommerhjul på "kone"bilen i går og, 8,5x20 og 10x20 Vertini Concave Magic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 (endret) Montert skilt og lakkert calippere i dag Lar calipperene tørke til i morgen før jeg setter på hjulene igjen. Endret April 2, 2016 av Eivimath Fahad, Tollefsen og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet April 3, 2016 Forfatter Share Skrevet April 3, 2016 (endret) Mer og bedre bilder av calippere Ikke justert fargene på disse bildene, men de ser litt lysere ut i virkeligheten. Er litt mismatch med fargen på bilen, men tror det blir bra Og to andre bilder Endret April 3, 2016 av Eivimath tobiasw, Gorg og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 Ble veldig bra 👍 Tenkte å fjerne skiltholderen foran jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 Ble bra med bremsene, gjør mye det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 Kjempebra resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 (endret) Takk for det, dere! Endret April 4, 2016 av Eivimath Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 Ikke mye å melde om her, men fikk tatt en god fredagsvask av bilen i dag.. Alltid like deilig! Er vel faktisk bare emblemer som er nytt fra sist, var på tide å bytte det på bakluka, også har (for en stund siden) endelig fått go'logoen i senteret av felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 ... også måtte jeg bare (selv om det er litt selvdiss da det er min egen bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 Dro på et strøk med calipperlakk på skivene i dag, var litt lei av at de så så stygge og rustne ut (problemet med så åpne felger), syns det ble greit mye bedre Gorg og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå