Stavangerske Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Sliter litt med kondens i begge frontlyktene i min E61 lci. Var innom hos Bavaria så vidt, der sa de at det var et allment problem på alle biler med led kjørelys.. Noen som vet om et kjerringråd eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Legg inn noen poser med Silica gel kuler. De absorberer fukt. Flere her inne som har gjort dette, med stort hell. De kjøper 20 grams poser fra ebay for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 LED-kjørelys ja. e61 har ikke LED-kjørelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 ..nei de har de heller ikke men uansett så ligger det tusenvis av slike tråder/innlegg fra før av samt med fungerende løsninger, så bruk søkefeltet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Takker for svar! Prøver disse gel kulene.. Heter nok ikke led kjørelys, er de ringene jeg mener (dette er vel led..?) Viktig å være korrekt her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Ringene heter angel eyes (og disse benyttes som kjørelys på facelift-modellene), men det er nok ikke LED det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Okidoki Trekker meg herved fra å uttale meg teknisk 😜😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Det er originalt glødepærer. Men om du har sett noen biler med litt finere lys som hvitt så er det LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 (endret) Viss det er dugg inne i hovedlykta så bør det forsvinne ganske kjapt. Prøv å unngå varmtvann HT spyling nå som det er kaldt. Tar du motorvask, så ikke spyl med HT på oversiden av lykten. Noen kjører litt med lukene av på baksiden av lyktene, for å få luft sirkulasjon. Har du derimot fått dugg i øyenbrynene/topp delen av lykta der det er en orange led stripe, så er det lite å få gjort med det uten å drastisk til verks(kappe hull i lykta). Bra bilde av dette litt nede i denne tråden. Jeg innbiller meg at lekkasje i øyenbryn skjer pga. hard lukking av panser, så prøv å unngå dette. Endret Februar 21, 2016 av Gustav C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Takk for innspill. Hadde problemet med kondens i "øyenbrynene" i fjor . Da var det en mekaniker som borret et lite hull helt neders inn mot nyrene slik at vannet fikk renne ut. (var faktisk en del vann som rant ut) Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juvers Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Hvor legger man de posene? Inni selve lykten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 ...pass på at det ikke er i veien for høydejusteringen på reflektoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå