Shattered Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 Er vel ikke vifte, men viftemotor 😂 ja, tror det blir fjører! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Erik som sagt den må senkes max Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 Heves ja Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 Der kom jeg i skade for å ha bestilt fjørsett. Da blir det ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Åja så det var ikke polske eskorte jenter du bestilte deg altså 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 12 timer siden, RemyNG skrev: Åja så det var ikke polske eskorte jenter du bestilte deg altså 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 y Bytta vifte i dag. Drittjobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Looks like a fun job du koste deg maks nå Neste er hjullager Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 Jepp, og fjærer/dempere foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 Ikke skjedd stort her siste uka. Har faktisk latt bilen stå et par dager pga hjullageret. Planen er nå å kjøpe Golf.... Neida! Skal ha bilen hos Djwik til uka, får fjærer osv til å ha bak i morra, og leverer bilen til han på søndag. Jeg kjører 10 mil om dagen, så tør ikke kjøre mer med hjullageret nå da det bråker mer enn den nye vifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 9, 2016 Share Skrevet Juli 9, 2016 Er bare og kjøre 😂😂. Faller lageret av så vet man det 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 On 9.7.2016 at 8.00, RemyNG skrev: Er bare og kjøre 😂😂. Faller lageret av så vet man det 😂😂 😂 Remy the stand-upcomedian! Låner gamlebilen nå mens min blir skrudd på, jeg begriper virkelig ikke hva jeg røyka da jeg bestemte meg for å selge den til fordel for manuell bil Men det må ha vært sterke sokker! Den er helt perfekt å kjøre! Selv om den også begynner å ha slitte hjullager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 I natt drømte jeg at jeg kjørte i over 100 gjennom kontroll med denne uten å bli tatt (60-sone) Og at et par skulle kjøpe den, men så fikk jeg ikke vite utfallet før jeg våkna, og jeg visste at jeg krevde for mye for den Har siden jeg kjørte gamlebilen vært inne på tanken (men; det skjer ikke, er for glad i denne nå) om å selge den og kjøpe lik den jeg hadde Prioriteringer nå blir vel å få tak i nytt førersete da det ser for jævlig ut (bilder kommer), så skal jeg se om jeg får tak i rustfritt panser, skjermer og prøve å finne noen som kan ta rust for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Er det ikke sånn man sier at selv om det er slutt med eksen. Så får man aldri det samme med nytt men må gjøre det beste ut av det. 😂😂 like greit og beholde vogna blir nok ikke fornøyd med det nye heller. Shattered og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 5 minutter siden, RemyNG skrev: Er det ikke sånn man sier at selv om det er slutt med eksen. Så får man aldri det samme med nytt men må gjøre det beste ut av det. 😂😂 like greit og beholde vogna blir nok ikke fornøyd med det nye heller. Akkurat Det jeg også tenker Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå