Gå til innhold

Ny brukstralle - E39 atter en gang! Mot E(gr)U - desember 2016

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke skjedd stort her siste uka. Har faktisk latt bilen stå et par dager pga hjullageret. Planen er nå å kjøpe Golf.... Neida! Skal ha bilen hos Djwik til uka, får fjærer osv til å ha bak i morra, og leverer bilen til han på søndag. 

Jeg kjører 10 mil om dagen, så tør ikke kjøre mer med hjullageret nå da det bråker mer enn den nye vifta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.7.2016 at 8.00, RemyNG skrev:

Er bare og kjøre 😂😂. Faller lageret av så vet man det 😂😂

😂 

Remy the stand-upcomedian!

Låner gamlebilen nå mens min blir skrudd på,  jeg begriper virkelig ikke hva jeg røyka da jeg bestemte meg for å selge den til fordel for manuell bil :o Men det må ha vært sterke sokker! :P Den er helt perfekt å kjøre!  Selv om den også begynner å ha slitte hjullager :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg kjørte i over 100 gjennom kontroll med denne uten å bli tatt (60-sone) :lol: Og at et par skulle kjøpe den, men så fikk jeg ikke vite utfallet før jeg våkna, og jeg visste at jeg krevde for mye for den :P

Har siden jeg kjørte gamlebilen vært inne på tanken (men; det skjer ikke, er for glad i denne nå) om å selge den og kjøpe lik den jeg hadde :P

Prioriteringer nå blir vel å få tak i nytt førersete da det ser for jævlig ut (bilder kommer), så skal jeg se om jeg får tak i rustfritt panser, skjermer og prøve å finne noen som kan ta rust for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RemyNG skrev:

Er det ikke sånn man sier at selv om det er slutt med eksen. Så får man aldri det samme med nytt men må gjøre det beste ut av det. 😂😂 like greit og beholde vogna blir nok ikke fornøyd med det nye heller.

Akkurat :lol: Det jeg også tenker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...