Gå til innhold

Ny brukstralle - E39 atter en gang! Mot E(gr)U - desember 2016


Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Viste seg å ikke være noe galt med bilen, den virka litt lavere på den ene sida men alt sitter som det skal. Tror det var vinkelen i gårdsplassen hjemme, som gjorde det.

Har nå et grått, elektrisk interiør. Men jeg vet ikke om jeg gidder å stresse med å koble det opp, eller om jeg bare skal selge det videre. Har kun bilde av framsetene her:

14359075_10209447261912677_4327235500398

Førersetet er bittelitt slitt, men ellers i fin stand. Har også dørtrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tja... Med lite på konto skjer det ikke stort her enda!
Men: planen er å gjennomføre EU nå i oktober, se smørbrødet og fikse feila i tide. Så jeg begynner å få dårlig tid, kort sagt. Vet ikke hvor bruddet sitter i bakluka, men hverken rutespyl eller bremselyset i midten bak lyser. Det må/bør fikses.

To feilmeldinger i dashen: én på høyde (siden luft er kobla ut) og en på klosslitasje (må bytte varsleren). Den med høyden er jeg ikke sikker på enda.

Tåkelys foran mangler, dvs funker ikke pga ledningssalat (funker sikkert med strømtyv?)
Skiltlys har jeg aldri sett funke?

Men utenom dette bør det ikke være mye. Vet også om høydejustering på xenonlampene, skal innom Djwik en dag og sjekke de han har liggende, se om det funker.

Spørsmålet er jo såklart da; gidder jeg koste på bilen noe MER enn disse tinga, eller skal jeg bare håpe det beste og selge den? :P Folk gir ikke mye for en bil uten eu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...