Freakshow Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 får se om ei polerings runde funker ^^ (på lyktene altså) xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 Hadde en uforutsett hendelse i går. På jobb (sto heldigvis parkert) fant jeg bilen lavere enn noensinne. Kom meg heldigvis videre, fikk henta bilen etter arbeidstid og kjørt den vekk. Fikk tak i belg, utrolig nok! Så vi raste i Hiace-fart nedover til Stavern og fikk henta en brukt belg til en billig penge. Å montere tok ikke lang tid, men vi prøvde å slette feilkode på den. Vi skal gi et forsøk til i dag, da bilen stiller seg veldig høyt i ræva! Vurderer å bytte hele luftdritet, men dårlig med penger de neste 14 dagene Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 trur du skulle prøvd noe 18" felger på den senken der, ble for teit med 19" mtp avstand fra felg til hjulbue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 Ha-ha. Skal bytte 19" på sikt tror jeg, da det er som å gå på murstein i stedet for sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 hahaha xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2016 Etter belgen ble bytta, har jeg hatt varsellampe, er visst vanlig etter det skjer Så har bestilt sensor nå da vi fikk opp feilmelding på diagnose, og har kjøpt ratt, samt viskere da de var billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Få deg fjærer Snart ryker flere av belgene dine som Glenn sliter med Shattered og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2016 28 minutter siden, RemyNG skrev: Få deg fjærer Snart ryker flere av belgene dine som Glenn sliter med Jeg kan ta meg råd til å kjøpe to nye belger når jeg får lønn, Glenn bruker alle pengene sine på surr men ja,vært inne på tanken! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 Har bestilt time til firehjulskontroll, neste torsdag skal den inn. Men skal se om vi får unna et sensorbytte i dag. Var som da fjøra tok kvelden på E46, da jeg kjørte ut hjemmefra i dag var bilen trampoline (justerte seg raskt inn igjen) Kjekt med touring! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 On 16.5.2016 at 21.46, RemyNG skrev: Få deg fjærer Snart ryker flere av belgene dine som Glenn sliter med Vet du sånn ca hvor mye jobb det er å bygge om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Tror ikke det skal være så mye jobb altså. Koble av alt og slenge inn fjærer og deaktivere luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 10 minutter siden, RemyNG skrev: Tror ikke det skal være så mye jobb altså. Koble av alt og slenge inn fjærer og deaktivere luft. Husker jeg riktig er dette spot on skal ikke være så mye jobb ^^ eneste er jo at det er et helvette å få de helvettes fjærene på da! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Har fjærer liggende som you can have orginal høyde men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 4 minutter siden, RemyNG skrev: Har fjærer liggende som you can have orginal høyde men lurer nesten jeg skulle lånt disse med orginale hjul til Eu godkjenning xD kjenner jeg får vondt i kroppen av tanken hos Svv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 haha yes, they are ligging here Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå