E46cupe Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Legger ut bilder av bilen min, den er laaangt i fra ferdig, men har gjort det jeg kommer til og gjøre før sesongen. Det som er gjort: GS-performace coilovere er montert 9,5" x18" semislick er montet på nye felger. Fjørbeinstag er montert forran og bak. Planer videre: Justerbare camberstag bak m3 amer forran. div polyforinger. Det er bare en 318, men trur jeg kommer til ha det mye morro på bane fortsatt. Drømmer om motor bytte etterhvert Må bare beklage for ende potta... den skal også byttes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 M3 armer foran? Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46cupe Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 23 timer siden, TRF-Racing skrev: M3 armer foran? Hva mener du med det? Bærearmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 (endret) Du vet at de ikke passer med mindre du også går for m3 spindler, og dermed m3 bremser? Om du likevel skal ha, så har jeg et ubrukt sett liggende. Billig. Endret Februar 29, 2016 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Bytt heller til polyforinger på bærearmene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Hvis du ikke har kjørt på bane tidligere bil jeg råde deg til å kjøre litt med bilen slik den er nå. Bli kjent med den og så kan du evt. oppgradere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46cupe Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 3 timer siden, TRF-Racing skrev: Du vet at de ikke passer med mindre du også går for m3 spindler, og dermed m3 bremser? Om du likevel skal ha, så har jeg et ubrukt sett liggende. Billig. Det viste jeg ikke, trudde det var bolt on så takk for tipset! Da blir det som Slavearbeider'n anbefaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46cupe Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 2 timer siden, StigJ skrev: Hvis du ikke har kjørt på bane tidligere bil jeg råde deg til å kjøre litt med bilen slik den er nå. Bli kjent med den og så kan du evt. oppgradere. Har kjørt noe på bane, men det er ikke mye. Tenker jeg ikke kommer til og gjøre så mye mer med bilen enda, men samtidig syns jeg bygge prosessen er nesten like morsom så jeg får se om jeg holder meg i skinnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 4 minutter siden, E46cupe skrev: Det viste jeg ikke, trudde det var bolt on så takk for tipset! Da blir det som Slavearbeider'n anbefaler Også bytter du til Powerflex på stabilisator staga foran og bak. Evt kjøpe M3 stabstagbak. Kan og bytte svingarmsforingene til powerflex. Da får du stivet opp bilen litt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46cupe Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 6 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Også bytter du til Powerflex på stabilisator staga foran og bak. Evt kjøpe M3 stabstagbak. Kan og bytte svingarmsforingene til powerflex. Da får du stivet opp bilen litt hvertfall. Blir nok til det tenker jeg ja. M3 stabstag bak er det bolt on? evt kjøpe brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 M3 stag skal være bolt on. Har planer om det selv, med har ikke funnet noen til riktig pris. Brukt er nok like greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46cupe Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 32 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: M3 stag skal være bolt on. Har planer om det selv, med har ikke funnet noen til riktig pris. Brukt er nok like greit det. Okei, du får si ifra om du kommer over 2 hvor får jeg taki powerflex billig? Takk for tipsene foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Koed og GS selger powerflex til en grei penge. Jeg kjøpte mine hos Koed. De er stort sett best på pris. Brakes.no selger også powerflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 M3 stab bak er vel ikke bolt on, foran er derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46cupe Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 8 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Koed og GS selger powerflex til en grei penge. Jeg kjøpte mine hos Koed. De er stort sett best på pris. Brakes.no selger også powerflex. Hvordan er det montere dette? må det presses på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå