Mr Mykland Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 (endret) Etter et års opphold fra bmw, har jeg nå fått handlet meg bmw igjen da savnet var stort:) Bilen jeg handlet er en 2014 mod 320xd med 41000km på telleren, har hatt bilen en uke allerde og er stor fornøyd Har noen div planer for bilen men får ta litt etterhvert, har til nå fått bestilt led pærer med motstand til tåkelys og sorthøyglans nyrer. Legger ved et dårlig bilde av en meget skitten bil, skal få vasket og polert den skikkelig i løpet av kort tid Endret Juli 2, 2018 av Mr Mykland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Gratulerer med flott bil! Felger, senk og leppe også så blir det fort enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 (endret) Takk:))Står på lista det:D åssen er det med senk på XDrive og dynamisk understell? Tipper leppa kommer så fort Lønnings kommer:D Endret Mars 7, 2016 av Mr Mykland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Burde gå fint med xDrive, men usikker på dynamisk understell. Tror det var litt diskusjon rundt det her inne for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Senkefjærer 👍 Følger ! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Hva pleier folk ha av senkefjærer da? 30mm eller 40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 (endret) Flott bil Men er ikke greia med xdrive at man vil ha litt bakkeklaring og god fremkommelighet? Med senk og leppe så blir vel litt av den fordelen borte Endret Mars 7, 2016 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Er vel det, men syns bilen går på stylter og er ikke så veldig opptatt av bakkeklaring her jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Fikk LED pærer til grøftelys i posten i dag:D Gjorde seg skikkelig:) Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Hjelper mye det! Ble pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Gratulerer med en knall bil! Senk med XDrive og dynamisk understell er i prinsippet ikke noe problem, KW har f.eks. om du tenker på coilovers, tror Bilstein har til den også Har lest litt at noen er skeptiske til vinkelen på drivakslene foran på de hvis man senker, men ikke hørt om noen som har fått problemer med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Gratulerer med fin F31! Moderat senk skulle ikke være noe problem, men tror jeg ville holdt meg unna blodsenk med tanke på vinkelene på drivakslingene som nevnt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 9 timer siden, olenikolai skrev: Gratulerer med en knall bil! Senk med XDrive og dynamisk understell er i prinsippet ikke noe problem, KW har f.eks. om du tenker på coilovers, tror Bilstein har til den også Har lest litt at noen er skeptiske til vinkelen på drivakslene foran på de hvis man senker, men ikke hørt om noen som har fått problemer med det Takk takk Har lurt på bare senkefjærer vil ikke ha noe ekstreme greier, men bare sånn at hjulene får fylt litt mer ut i hjulbuen:) Sett folk som har hatt senkefjærer da endrer man vel ikke så ekstremt mye på vinkelen til drivknutene?:) 3 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med fin F31! Moderat senk skulle ikke være noe problem, men tror jeg ville holdt meg unna blodsenk med tanke på vinkelene på drivakslingene som nevnt over her. Takk takk, som sagt over her så vil jeg ikke ha noe blodsenk men bare litt så den ikke er på stylter :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Bilen fikk seg en god runde med prickbort på lakk og P21s etterfulgt av håndvask og tørk i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Pakke i dag hva kan det være tro?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå