Gå til innhold

Mr Myklands f31xd oppdatering eksos og vinge 02.07


Anbefalte innlegg

Etter et års opphold fra bmw, har jeg nå fått handlet meg bmw igjen da savnet var stort:) Bilen jeg handlet er en 2014 mod 320xd med 41000km på telleren, har hatt bilen en uke allerde og er stor fornøyd :) Har noen div planer for bilen men får ta litt etterhvert, har til nå fått bestilt led pærer med motstand til tåkelys og sorthøyglans nyrer. Legger ved et dårlig bilde av en meget skitten bil, skal få vasket og polert den skikkelig i løpet av kort tid :D

12837187_10201541620458641_1704718016_o.jpg

Endret av Mr Mykland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :)

Men er ikke greia med xdrive at man vil ha litt bakkeklaring og god fremkommelighet?

Med senk og leppe så blir vel litt av den fordelen borte                                                                                                                          

Endret av T.H.O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en knall bil! Senk med XDrive og dynamisk understell er i prinsippet ikke noe problem, KW har f.eks. om du tenker på coilovers, tror Bilstein har til den også ;) Har lest litt at noen er skeptiske til vinkelen på drivakslene foran på de hvis man senker, men ikke hørt om noen som har fått problemer med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, olenikolai skrev:

Gratulerer med en knall bil! Senk med XDrive og dynamisk understell er i prinsippet ikke noe problem, KW har f.eks. om du tenker på coilovers, tror Bilstein har til den også ;) Har lest litt at noen er skeptiske til vinkelen på drivakslene foran på de hvis man senker, men ikke hørt om noen som har fått problemer med det :)

Takk takk :)Har lurt på bare senkefjærer vil ikke ha noe ekstreme greier, men bare sånn at hjulene får fylt litt mer ut i hjulbuen:) Sett folk som har hatt senkefjærer da endrer man vel ikke så ekstremt mye på vinkelen til drivknutene?:)

 

3 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med fin F31! Moderat senk skulle ikke være noe problem, men tror jeg ville holdt meg unna blodsenk med tanke på vinkelene på drivakslingene som nevnt over her.

Takk takk, som sagt over her så vil jeg ikke ha noe blodsenk men bare litt så den ikke er på stylter :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...