kuli Skrevet Desember 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2016 Da har jeg fått en ny sponsor www.racespec.no Så da er denne på vei hjem: http://www.racespec.no/eksteriar/frontfanger/frontfanger-bmw-3-serie-e90-e91-m1-look-inkl.-taakelys.html Så da har man litt mer å gjøre i vinter. (legger med ett par av mine favorittbilder fra 2016 sesongen) Too be continued. Erlandhaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 19, 2016 Share Skrevet Desember 19, 2016 10 timer siden, kuli skrev: Da har jeg fått en ny sponsor www.racespec.no Så da er denne på vei hjem: http://www.racespec.no/eksteriar/frontfanger/frontfanger-bmw-3-serie-e90-e91-m1-look-inkl.-taakelys.html Så da har man litt mer å gjøre i vinter. (legger med ett par av mine favorittbilder fra 2016 sesongen) Too be continued. Kjøpte coilovers hos racespec på forrige bilen. Ville bytte bak til stivere. Sendte forespørsel, fikk svar, så skulle jeg bestille men fikk aldri noe svar igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2017 (endret) Mye skjer om dagen da bilen skal stå utstilt på Bilsport Preformance & custom motorshow i Jønkjøping i påsken. Men får komme med litt bilder på hva som er gjort hittill. Føler at 20x10 og 20X11 sitter greit på en 3 serie, men er litt trangt... Nye fronten er under ombygging pga hjulbuene foran er valset og kappet for å få plass til hjula. Legger også med en video av bagasjerommet. Endret Mars 22, 2017 av kuli M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2017 Share Skrevet Mars 22, 2017 Ser mye bedre ut med X5-hjula Men hater tucking, så hadde hevet den bak så det ble samme fitment som foran. Men det er min smak. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2017 Helt korrekt at det er din smak Synes det er mye kulere å faktisk klare å tucke 20X11 på standar 3 serie bakskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 Da er bilen nesten sammen igjen. Mangler noen små ting. Men bilen kan ses på Elmia i Jönkjöping i påsken. Den skal stå i hall A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Ikke vurdert 1m/m3 speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå