Otis Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Svært viktig med gode reflektorer. Bare se på de som skifter til andre linser feks @Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 Da er jeg igang med dette. Reflektorene på orginal-linsene var helt ferdige så ikke rart det ikke var lys! Dessverre var innmaten i ene lampen knekt, så får se om jeg får limt den. Ellers må jeg få tak i en ny lykt/delelykt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 noen her som har justeringsstag liggende?? ? jeg har såklart bestilt for pre-facelift... så de passer ikke så da står bilen da gitt.. har sendt ett par mailer på ebay og forespurt expresslevering nå. håper på noe brukbare svar : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2016 da er lyktene ferdig ombygde or remontert på bilen. det ble litt krøll da jeg bestilte feile justeringsstag. fikk nye sendt med ekspresslevering. nå venter jeg bare på h7 adapterene slik at jeg får testet ledpærene fra bygghobby i fjernlysene. er ikke de noe særlig så går jeg kanskje for xenon her også. har kjøpt h7 ->d2s adaptre for e39. lyset ble fenomenalt. gjenstår nok litt høydejustering osv på lyset men dette lover veldig bra. kjører nå med biltema h7-pærer i fjernlysene. det ble altså en annen verden enn det jeg hadde før. de gamle reflektorene var rimelig slitte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2016 (endret) Kjøpte justeringsstag i polyreturan med metallhode. fikk også gitt glassene en rask runde med poleringsmaskinen. eneste jeg ikke ble helt fornøyd med var pakingen rundt linsen på nærlysene. jeg vurderer og kjøpe noen pakninger for langlys - disse har større diameter, og kan kanskje strammes inntil med ett strips på baksiden. får tenke litt på det. dere får se bort fra det hvite belegget på bilen.. det kommer av at jeg prøvde meguiars bug and tar removal. har prøvd å få det vekk uten hell. værst på plastikk, slik som lister og nyrer. vet ikke helt hva jeg skal gjøre monterte en splitter på fjernlysene slik at jeg kan koble til alt uten og måtte klippe og lime i bilens ledningsnett. Samt at det blir enkelt og koble ut linsene for EU-kontroll osv Endret Desember 31, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2017 Trenger litt høyde/sidejustering. Men meget fornøyd 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå