Ryeng1 Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 3 timer siden, Mr Mykland skrev: Strøken bil hvor bestilte du leppe fra?:) Er på jakt til min og hvordan stiller BMW Norge seg i forhold til garanti etter du har montert senk?:) Bilen er som ny, kun noen småriper nederst på frontfanger ellers strøken Deilig med lav km.stand også! M-Performance delene bestilte jeg fra en leverandøren i USA. Delene skal være identiske de orginale, og ha like god passform. De er også produsert i samme materiale. Prisen her i Norge på frontleppe og diffuser bak var vel rundt 10.000,-. Jeg betalte 4.500,- inkl frakt fra USA. Det eneste som ikke fulgte med var skruer. Dette koster en 50-lapp på biltema så jeg havner godt under halve prisen Skulle egentlig få delene idag, men etter at Posten sluttet med sendinger på lørdager så har de klusset til leveringen. Ble først feilsendt til Hamar på fredag, og fikk den ikke levert idag heller - enda jeg ble lovet dette på fredag. Så da kommer de rimelig sikkert imorgen formiddag. Slenger ut bilder når jeg har mottatt delene Angående garanti så har jeg ikke spurt BMW. Bilen er importert, så garantien på bilen gikk forøvrig ut ifjor sommer sånn sett. Det er vel 2 års brukbilgaranti ved import eller hva jeg kan huske. Helt latterlig at de kan gjøre om garantien, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 28 minutter siden, SiggenK skrev: Følger! Liker utrolig godt prosjektet ditt Hvor kjøper du M-Performance delene? Om du gjør det fra forhandler må dette være sinnsykt dyre oppgraderinger? Går med planer om F31 selv, forhåpentligvis ikke ulik din Hyggelig å høre! Liker små enkle detaljer, bare så synd de koster så mye på såpass nye biler. Kjøper 95% av alle deler orginalt igjennom Bavaria Gardermoen, men visse ting er ikke verdt den prisen de skal ha her i landet. Så M-Perfomance leppa foran og diffuseren bak ble bestilt igjennom et seriøst firma i California. Fikk ordnet en god pris på frakten også, så havnet under 5.000,- for delene inkl frakt. Ja, riktig.. Jeg har hatt 3.stk E91'er før, og har vært utrolig godt fornøyd med disse. Men man får en litt mer nybil-følelse i F-serien merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 25 minutter siden, Ryeng1 skrev: Tenker du på en slik? https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-f31-touring-328i/etk_delekatalog-telefon-84_0885 Trur det, men hør med awt eller noen som har bedre peiling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 10 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Trur det, men hør med awt eller noen som har bedre peiling:) Will do Er ikke noe stor krise uansett, men man blir fort vant med trådløs avspilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Posten har nok en gang surret med levering av M-Performance delene, så de ankommer først imorgen formiddag. Var forresten i Gøteborg igår kveld å plukket opp sommerfelga Legger ved noen bilder. Kenny_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Nice, det blir pent! Var det deg jeg så ut av rundkjøringen i Vestby litt før klokken 15 idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 20 timer siden, Ryeng1 skrev: Bilen er som ny, kun noen småriper nederst på frontfanger ellers strøken Deilig med lav km.stand også! M-Performance delene bestilte jeg fra en leverandøren i USA. Delene skal være identiske de orginale, og ha like god passform. De er også produsert i samme materiale. Prisen her i Norge på frontleppe og diffuser bak var vel rundt 10.000,-. Jeg betalte 4.500,- inkl frakt fra USA. Det eneste som ikke fulgte med var skruer. Dette koster en 50-lapp på biltema så jeg havner godt under halve prisen Skulle egentlig få delene idag, men etter at Posten sluttet med sendinger på lørdager så har de klusset til leveringen. Ble først feilsendt til Hamar på fredag, og fikk den ikke levert idag heller - enda jeg ble lovet dette på fredag. Så da kommer de rimelig sikkert imorgen formiddag. Slenger ut bilder når jeg har mottatt delene Angående garanti så har jeg ikke spurt BMW. Bilen er importert, så garantien på bilen gikk forøvrig ut ifjor sommer sånn sett. Det er vel 2 års brukbilgaranti ved import eller hva jeg kan huske. Helt latterlig at de kan gjøre om garantien, men men. Har du link på der du bestilte leppe å difussor fra?:) Åja da trenger jo ikke du å tenke på å miste garanti, min er ny i Norge så har garanti frem til 2019 eller 200000 Spurte på bavaria i Kristiansand i går om åssen det var å senke med garanti, jeg ville miste garanti på nesten hele understellet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 36 minutter siden, Mr Mykland skrev: Har du link på der du bestilte leppe å difussor fra?:) Åja da trenger jo ikke du å tenke på å miste garanti, min er ny i Norge så har garanti frem til 2019 eller 200000 Spurte på bavaria i Kristiansand i går om åssen det var å senke med garanti, jeg ville miste garanti på nesten hele understellet.... Er det mulig å hive originale M performance fjører på den for å beholde garanti, eller finnes ikke det til xDrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 7 minutter siden, papertiger skrev: Er det mulig å hive originale M performance fjører på den for å beholde garanti, eller finnes ikke det til xDrive? De kunne ikke finne til min bil.... Hadde de hatt det hadde jeg valgt det for de senka tror 28mm ca Men kan jo godt være at det passer, har ikke sjekket mer opp i det;) vil prøve å hive på noe 20" først så får jeg se åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 11 timer siden, Gabz skrev: Nice, det blir pent! Var det deg jeg så ut av rundkjøringen i Vestby litt før klokken 15 idag? Satser på det! Legger på dekk ikveld, så blir montering imorgen mens junior er i barnehagen Nei, det var nok ikke meg. Men jeg passerte der i en F11 søndag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 2 timer siden, Mr Mykland skrev: Har du link på der du bestilte leppe å difussor fra?:) Åja da trenger jo ikke du å tenke på å miste garanti, min er ny i Norge så har garanti frem til 2019 eller 200000 Spurte på bavaria i Kristiansand i går om åssen det var å senke med garanti, jeg ville miste garanti på nesten hele understellet.... Bestilte ifra EuroPartAutoStore i USA http://stores.ebay.com/EuroPartsAutoStore/BMW-F30-3-Series-Sedan-/_i.html?_fsub=4742857017&_sid=32819807&_trksid=p4634.c0.m322 Det kan nok stemme det. Montering ble gjort av en Bavaria mekaniker, men det hjelper nok lite ihht garanti Bilen ble morsommere og mer sportslig å kjøre med H&R fjørene. Så anbefaler ihvertfall disse fjørene om du er på jakt etter litt senk, men fortsatt komfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Åja Så en estorilblå F31 med samme vinterhjul, skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 1 time siden, papertiger skrev: Er det mulig å hive originale M performance fjører på den for å beholde garanti, eller finnes ikke det til xDrive? Jeg vil tro at fjørene foran er like om du har xDrive eller ikke. Mener de er forskjellige bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 2 minutter siden, Gabz skrev: Åja Så en estorilblå F31 med samme vinterhjul, skjønner du! Ja, riktig Det var nok en annen en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 (endret) Da var delene endelig i hus! Så da er det lakkering neste Blir å lakkere delene sort piano blank. Leverte delene rett i lakkboksen, så jeg får de igjen imorgen ettermiddag. Etter jeg har fått igjen delene så blir det montering av eksos. Bilder kommer! Endret April 5, 2016 av Ryeng1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå