Gå til innhold

F 10/11 Bytte til "hvite pærer" i adaptive lys


Conquest
 Share

Anbefalte innlegg

Ser at ledningene til pærene ligger i klem under lyktehuset. Må/bør hele lykten tas ut? Jeg sliter også med dugg i lyktene etter vask. (kan disse deles, og limes/tettes? el er det bare og ringe banken og kjøpe nye, og håpe at de er tette.... (Ja jeg vet! Jeg er litt tett jeg og;) hehe) (bilde for oppmerksomhet)

009.JPG

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det de indre cornering lights du tenker på? Som lyser når du svinger?

Byttet nettopp mine til 4300k pærer. Sikkert litt annen utforming på 3 serie men har jo adaptive lys jeg også, men ta bilde av det så er det lettere å hjelpe :)

Vippet inn to pinner som holder pæra nede så de løsnet. Dette kan gjøres med fingrene. Så tar man ut pæra og kobler på ledninga. Kontakten var gjemt litt bak i lykta, men bare å fiske den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja det er jo det! Men har sjekker på Utube, og set set ut som det er ikke er likt på de forskjellige modellene. Ok. turte ikke å dra i ledningene... Hvor er de koblet da? og vil koblingen bli med frem under den "kanten de ligger under" Jeg hadde pæra i hånda, men det hjelper lite, når ledningene ligger i klem under lyktehuset!

 

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ang. dugg så er det fremdeles BMWs svakhet. Nye/brukte lykter kan være løsningen, men de kan blir duggete der og. Jeg slet med dette på min E60, men det er forsvunne nå etter at jeg monterte sillica gel poster inni lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye lykter er for dyrt, og faren for at de også dugger er jo stor. Ser at man får kjøpt løse glass, så da må det jo kunne gå og dele lykten og "fuge" pakningen! Noen som har delt en sånn lykt før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Conquest skrev:

Takk Gorg, det var faktisk sånn på min og. Kjekt å gjøre sånt i dagslys:) hehe.. Da prøver jeg med samme pærer som deg.

 

Så bra! Du fikk ut kabelen med andre ord?

Handlet Mtec pære, tror det var h3. Men sjekk delekatalogen hos gs for din bil for å være sikker på hvilken type pære det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...