Lovas Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 Tenkte og bytte spiller i bilen min, eller sette på aux. men eneste inngangen jeg har på spilleren er en blå 12 pin kontakt. noen som har vært borti det? vil holde bilen så orginal som mulig og ikke klippe i ledningene. er en sånn kontakt jeg har lagt til bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 Det er jo også veldig vesentlig å nevne hvilken bil dette er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovas Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2016 Bmw e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 med navi skjerm? da er det ikke lett å bytte spiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovas Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2016 Er sånn lite 4:3 tommer skjerm på den iallefall. Er navigasjon ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 Alt er i bagasjerommet når man har navi fremme. Hva ønsker du å oppnå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovas Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2016 Okei. Tenkte å sette inn spiller med aux å sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Du kan kjøpe en ekstra enhet som heter feks dension gw500 og plugge inn i rett kontakt i bagasjerommet og få bt audio og streaming. Koster 3-4k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Er det den "store" 4:3 skjermen du har, eller den bittelille i sort hvitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå