André Sundal Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Hei La akkurat om til sommerdekk og tenkte å sjekke trykket i dekkene, og det låg på 4 bar(!!) og eg syns det var fryktelig høgt, sjølv for lavprofil dekk. Første gang eg kjører bilen sjølv med sommerdekkene, so det er forrige eiger som har fylt på til 4 bar. Kan det stemme at det skal vere so høyt? 235/35 zr19 91Y er dekkene som står på no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Hva sier lappen/skiltet i bilen da? http://luft-trykk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Sundal Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Hei. Det står alt fra 2,2 til 2,8 bar. Men det er orignal dekk vil eg tru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Det var for høyt etter min mening. Jeg ville nok holdt meg til rundt 2,8 - 3 bar et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Sundal Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Det var det eg ogso syns. Greit nok målene på dekkene eg har er ikkje på denne sida. Men syns fortsatt 4 bar virket veldig høgt. http://luft-trykk.no/personbil/bmw/5-serie/(e39)_sedan/520i_(2.2_l_170)/1995_-_2003/resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Er vel noen som pleier å fylle ekstra luft i dekkene når de skal lagres for sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Sundal Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Takker for alle svar. Tappet ut litt slik at det blir 2,9-3,0 no. Blir vel å sjekke om det slites jevnt etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå