Ivrig86 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Biler med såpass km stand trenger ikke være dårligere enn noe annet men 90% av kjøpere vil ha lavest mulig kmstand. Jeg ville ikke kjøpt en M3 med sånn km stand men kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Noen som kjenner til ombyggingen av denne? Den gikk for 230k for 1 uke sida, men nå er den til salgs igjen. Den ser jo hel og fin ut. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73406300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 (endret) Tror den gule kan gå for 350, hadde jo vært artig med SMG da. Om det ikke blir for mye problemer, og kostnadder. Endret April 4, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 1 time siden, kortsluttning skrev: Noen som kjenner til ombyggingen av denne? Den gikk for 230k for 1 uke sida, men nå er den til salgs igjen. Den ser jo hel og fin ut. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73406300 For dyrt for en ombygd syns jeg. Vet av erfaring at di er et helvete å bli kvitt igjen siden folk ikke får lån på di kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 1 time siden, kortsluttning skrev: Tror den gule kan gå for 350, hadde jo vært artig med SMG da. Om det ikke blir for mye problemer, og kostnadder. Ja løp og kjøp!!! Smg er så inni helvete mye diggere enn manuell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 (endret) Syns det er mye "bilselgere" der ute Spør du om de viktige tingene som om bremser, clutch, og dempere har vært bytta, avstand mellom service intervaler, eller om de har dokumentasjon på nye rådelager, om det er forsterka subframe. Så svarer de bare at bilen er tight og fin, men alt det andre vet de ikke noe om. Synd at folk tar så dårlig vare på disse. Og forhandlere sier bare at bilen skal få full service/sjekk, men ingen har faktisk tatt servicen De håper vel på å lure en stakkars til å ta bilen usett Endret April 5, 2016 av kortsluttning Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 Every 15KMicrofilter changeOil changeValve adjustmentEvery 30KInspection IEvery 60KInspection IIAir filter changeManual gearbox fluid changeDifferential oil changeSpark plug changeEvery 100KOxygen sensorFuel filter changeWater pump/alternator beltEvery 150KWater/coolant hosesEvery 2 yearsBrake fluid changeEvery 4 yearsCoolant change Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Nå skal ikke du komme å "ta" mine biler! Den røde over her er ikke den samme som lå ute for en uke siden. Jeg var å så på den på mandag, og den er sliiiiiten. De bildene er fra 2012 tror jeg. Om han som bygget den skrur med samme ferdigheter som han lakkerer så er det rart den fortsatt henger sammen. Malinga flasser nesten av den mens en står og ser på den. Hellakkering må påregnes, samt en skikkelig gjennomgang av interiøret. Jeg gadd ikke engang be ham starte den opp. (den er også bygget på en USA-bil, med mph, bremser uten borring og lavere effekt grunnet katalysator i/nærmere grenrørene) Den sorte i Molde ble solgt til en fra Trondheim mener jeg. Ser du har fått de samme bildene som meg. Den svarte som ligger hos forhandler i Bærum til 399.900 ble solgt til dem for 2 uker siden for under 299.000. Jeg var i kontakt med selger, men hadde ikke finansene i orden ennå. Den kommer nok til å ligge til folk har glemt den forrige annonsen. Det ble solgt en tilsvarende den gule, men med sort skinn til 299.000 for 2-3 uker siden. Det ble også solgt en strøken svart facelift med nye bremser og alt på stell for 350.000 forrige uke. (samme kveld den ble lagt ut) Ble også solgt til forhandler. SMG er rått. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe det. Ut fra historikken på finn tror jeg kanskje jeg må vente til høst/vinter med å kjøpe. I vinter lå biler til salgs for 250-300k lenge før de ble solgt nå rett rundt påske. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Den røde, er det den som reg.nr. begynner med Y eller X eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Stemmer. yz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Da har den gått sideslengs her nede på jæren en periode. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 (endret) (Space) Det er nok ikke jeg som tar de De forsvinner alltid før selger rekker å sjekke opp om de har subframe skader, eller rådelager har vært bytta. Syns det er litt drøyt at de skal ha 399 for den i bærum, med 180k på telleren. Var å så på den sist uke, og de må nok ned 300 før jeg vurderer å legge inn et bud. Stig: Skulle sjekke på finn nå, men den røde forsvant Syns det er dårlig at forhandlere driver å kjøper opp, og blir et fordyrende mellomledd Endret April 6, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 5,000 miles - intermediate oil service (O/F) 10,000 miles - intermediate oil service (O/F) 15,000 miles - Oil and Safety Service (O/S) 20,000 miles - intermediate oil service (O/F) 25,000 miles - intermediate oil service (O/F) 30,000 miles - BMW Inspection I (I/1) 35,000 miles - intermediate oil service (O/F) 40,000 miles - intermediate oil service (O/F) 45,000 miles - Oil and Safety Service (O/S) 50,000 miles - intermediate oil service (O/F) 55,000 miles - intermediate oil service (O/F) 60,000 miles - BMW Inspection II (I/2) 65,000 miles - intermediate oil service (O/F) 70,000 miles - intermediate oil service (O/F) 75,000 miles - Oil and Safety Service (O/S) 80,000 miles - intermediate oil service (O/F) 85,000 miles - intermediate oil service (O/F) 90,000 miles - BMW Inspection I (I/1) 95,000 miles - intermediate oil service (O/F) 100,000 miles - intermediate oil service (O/F) Ser denne grei ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Jeg lurte på å dra og se på den i Bærum selv, bare for å sjekke tilstand. Det blir i alle fall uaktuelt når de prøver seg på 120k i fortjeneste på én uke. De la den ut dagen etter den ble solgt for "riktig" pris. Sett den i Norrkøping? (på blocket) Den ender på 295k om en pruter den ned til 150k. Men det er langt å dra bomtur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 (endret) Den i Bærum hadde mye utstyr, fikk ingen prøvetur.. De hadde den m3'en og ellers bare nye biler, så det er jo mulig de vil bli kvitt den etter en stund. Men ville ikke bydd noe mere enn de kjøpte den for. Kunn et sett med felger, og burde hatt ny eksos Endret April 7, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå