[space] Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Til den prisen burde en forvente 2 sett dekk. Hadde jeg hatt mer kunnskap, og tid, hadde jeg nok importert en. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 (endret) Som regel 1 sett dekk ved å importere også ser jeg. Det kan komme mye ekstra utgifter om du kjøper feil bil. Har lest at det er folk som har måtte bytte motor tidlig pga for lange intervaller mellom oljeskift. Inspection 1/2 koster sikkert nærmere 20k nå. Et sett med brukte felger + nye kvalitetsdekk koster 30k. Sportseksos koster 20k. Om demperene begynner å bli gamle, 20k. Bremser foran 7k. Hellakering 30k. Viktig å kjøpe av entusiast med tykk lommebok, og heller betale litt ekstra. Endret April 7, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Ja, det kan fort bli mye kostnader med en litt lurvete bil... I mellomtiden funderer jeg på om jeg får inn barneseter bak i dennne her http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73741457 kortsluttning og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 Ikke feil Så en fin 2001 mod til litt over 300 på finn. Hvordan er vedlikeholdsutgifter på noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 ja, det er spørsmålet. Denne hadde forsterket motor, med IMS-oppgraderinger osv, så motoren bør være rimelig safe. Men så er det vel noe om det med at den sliter ut sylingerveggene også (at de blir ovale). Dog usikker på hvor stort problem det er når motoren er oppgradert hos SSP. En S54 (E46 M3) er jo umulig å drrepe virker det som. Ellers er vel alt dyrere enn på BMW. E46 M3 er jo i stor grad vanlige 3-seriekomponenter, utover bremser, dempere og motor, så de er relativt billige å holde i drift. Jeg har forespørsel om forsikringspremie inne. E46 M3 kom på 8500,- så spent på hva slags tilbud jeg kan få på en slik! Edit: Oi! Fikk tilbud nå på 8870,- i året. Kasko Basis med egenandel på 4000, kjørelengde på 8000 og bonus på 75 % 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 (endret) Funnet flere tilfeller av bilforhandlere som kjøper opp på høsten for 280-350, og legger de ut for 400 på våren. Ødelegger markedet helt for kjøpere, men positivt for m3 eiere da. For min del så kjøper jeg helst privat for å slippe mellom leddet. Så blir nok å finne et bra eksemplar til høsten for 350k. Endret April 8, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Jepp, da har vi sett det samme. Ufin praksis, men ja, får kjøpe til høsten for å få mest for pengene. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Tipper det er sløsing av tid å prute hos Konghelle, men har du sjekket ut de 2 bilene de har ute der nå? En med manuell og en med SMG. Ellers rimelig like. Ser fine ut, sånn bortsett fra prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 On 6. april 2016 at 20.28, kortsluttning skrev: 5,000 miles - intermediate oil service (O/F) 10,000 miles - intermediate oil service (O/F) 15,000 miles - Oil and Safety Service (O/S) 20,000 miles - intermediate oil service (O/F) 25,000 miles - intermediate oil service (O/F) 30,000 miles - BMW Inspection I (I/1) 35,000 miles - intermediate oil service (O/F) 40,000 miles - intermediate oil service (O/F) 45,000 miles - Oil and Safety Service (O/S) 50,000 miles - intermediate oil service (O/F) 55,000 miles - intermediate oil service (O/F) 60,000 miles - BMW Inspection II (I/2) 65,000 miles - intermediate oil service (O/F) 70,000 miles - intermediate oil service (O/F) 75,000 miles - Oil and Safety Service (O/S) 80,000 miles - intermediate oil service (O/F) 85,000 miles - intermediate oil service (O/F) 90,000 miles - BMW Inspection I (I/1) 95,000 miles - intermediate oil service (O/F) 100,000 miles - intermediate oil service (O/F) Ser denne grei ut? Den så bra servet ut ja men di fleste M biler er fulgt opp. Jeg har iallefall hatt 7 stk å alle har vært nøye fulgt opp. Så si alle som kjøper en sånn bil tar vare på di. Men det tror jeg endres framover nå for nå er det altfor mange "småunger" som får kjøpt seg sånne... Å da er det mere herjing enn pleie og service. Men det anngående priser... Billig og dyrt vil det alltid være men dette er også Pga folk som prøver selge før vinteren til mye lavere pris enn hva di hadde fått etter vinteren Å på disse bilene så gjenspeiler prisen i di fleste tilfeller bra å dårlige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå