torfinn91 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Ønsker å kjøpe en 530d eller 330d til bilen min. M57D30. Havarert register og ventiler Er til en e39 530d 2000 mod med automat. Men passer fra 330? Helst på sørlandet, men kan kjøre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 Hei. Jeg har 2002 530d motor i Stavanger. Motoren kommer fra sønnen til kona sin 530d som han var uheldig å krasje. Motoren gikk veldig mykt og fint før uhellet. Nesten daglig motorveikjøring i 130 km/t som gjør at sot ikke bygger seg opp i motoren. Km.standen var 211765 km. Bunnpannen fikk en brest i kollisjonen og vannpumpen ble skadet. Dette er deler som du har fra din havarerte motor og er lette å bytte når motorene er ute. Motoren kan selges for 9.000 kr som den står nå inklusiv turbo, dynamo, servopumpe og ledningsnett. Starteren mangler. Jeg er i Østerrike nå fram til begynnelsen av mai, men kan sikkert få min bror eller en annen til å levere motoren. Har pallejekk med løft og motoren kan enkelt løftes inn i en kassebil eller på en henger. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 har en norsk 530dat du kan kjøpe hel for 14k om int, sort taktrekk pdc bak, og endel annet utstyr , facelift frontlykter og. septemper 99mod om jeg husker rett motor funker bra i den, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå